המוצר של ריאלי מרכז הכרמל (צילום: הרצי שפירא)
המוצר של ריאלי מרכז הכרמל (צילום: הרצי שפירא)

תלמידים קיבלו ייעוץ על יזמות בויצו

18 קבוצות של תלמידי חטיבות ביניים בחיפה המשתתפים בתוכנית של ארגון היזמים הצעירים התארחו בבית הספר לניהול וכלכלה של המכללה האקדמית לקראת תחרות אזורית שבה הם ינסו למכור לציבור מוצר שהם מייצרים

פורסם בתאריך: 25.2.18 14:29

תלמידים מחטיבות הביניים המשתתפים בתוכנית של ארגון היזמים הצעירים התארחו בבית הספר לניהול וכלכלה במרכז האקדמי ויצו וקיבלו ייעוץ איך לשפר את המוצרים שלהם. התלמידים ישתתפו בתחרות האזורית שתתקיים ב-16 באפריל בקניון עזריאלי חיפה, ובה הם ינסו למכור לציבור את המוצר שייצרו. המצטיינים יעברו לתחרות הארצית, ואלו שיצטיינו בשלב הארצי יעברו לשלב הבין לאומי.

התחרות מתקיימת במסגרת התוכנית "עושים עסקים" של ארגון היזמים הצעירים של ישראל מיסודו של בנק לאומי. לפי תקנון התוכנית מתנסים התלמידים בתהליך של הקמת חברה, ובכלל זה בחירת בעלי תפקידים, גיוס הון, בחירת המוצר שיפותח, ייצורו ומכירתו. הקבוצות פועלות בהנחיה ובהדרכה של צוות מומחים אשר כולל מנחה פדגוגי מבית הספר, סטודנטים ומנחים מהקהילה העסקית.

טל תמיר, ראש התוכנית ללימודי חינוך במרכז האקדמי ויצו: "אירחנו 18 קבוצות מאזור חיפה שהציגו בפנינו את האב טיפוס שהן ייצרו. סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית שלנו נתנו להם ייעוץ עיצובי ומרצים מבית הספר לניהול וכלכלה נתנו להם ייעוץ עסקי. השנה גם צירפנו סטודנטים שליוו את הקמת הפרויקט בבתי הספר במסגרת ההתנסות שלהם בהוראה".

 

 

מהי ההתרשמות שלך מהרמה של המוצרים?

"יש מוצרים שכבר אפשר לצאת איתם לדרך ומוצרים שצריך עדיין לעבוד עליהם. כל המוצרים נתנו מענה לבעיה כלשהי מחיי היום יום. תלמידי סניף מרכז הכרמל בריאלי למשל לקחו את משענת הראש באוטו שהיא לא נוחה לכולם ופיתחו כרית שאמורה לפתור את הבעיה. עכשיו הם צריכים לתמחר את זה. מוצר נוסף שפותח הוא הקוקו-קל – אביזר זול ופשוט שמאפשר לאסוף את השיער בצורה מהירה וטובה בצורת קוקו. מה שמצא חן בעיני במוצר הזה הוא שקהל היעד שךו הוא לא רק בנות אלא גם בנים".

ראש בית הספר לניהול וכלכלה ד"ר טיראן רוטמן: "השותפות בין ארגון יזמים צעירים לבית הספר שלנו היא תולדה של חיבור טבעי בין תחומי היזמות העסקית לבין חינוך תלמידי בתי הספר למצוינות ולמימוש עצמי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר