יו"ר ועד ההורים היישובי עו"ד חזי חרלף (צילום: ירון צור לביא)
יו"ר ועד ההורים היישובי עו"ד חזי חרלף (צילום: ירון צור לביא)

יו"ר ועד ההורים היישובי עוזב את תפקידו

עו"ד חזי חרלף ביקש לסיים את התפקיד כדי לאפשר ליו"ר ועד חדש להתמנות לפני תום השנה ובכך למנוע מצב שהוועד יתפקד ללא יו"ר במשך כמה חודשים. חרלף אחראי להישגים רבים ובהם הכנסת מדריכי מוגנות לבתי הספר

פורסם בתאריך: 27.2.18 09:03

יו"ר ועד ההורים היישובי בחיפה עו"ד חזי חרלף הודיע אתמול (שני) כי הוא מבקש לסיים את תפקידו. על פי תקנון ועדי ההורים אמור ועד ההורים היישובי למנות ועדת בחירות ולבחור יו"ר ועד חדש תוך שלושה חודשים.

לדבריו של חרלף, הסיבה לבקשתו לפרוש לפני המועד היא מתן אפשרות לוועד ההורים היישובי להתכונן לבחירות בזמן וללא לחץ. חרלף: "באופן עקרוני יכולתי להישאר עד סוף השנה ואפילו עוד 60 יום אחרי, אבל אני רוצה שמי שיבחר ליו"ר הוועד החדש יתחיל לעבוד כבר ביום שאחרי הבחירות. אני מעוניין שהוועד לא יצטרך להיערך לבחירות רק בתחילת שנת הלימודים הבאה – דבר שיגרום לכך שבמשך כמה חודשים לא יהיה לוועד ההורים היישובי יו"ר".

בימים הקרובים יפורסם ספר הבוחרים, וכל יו"ר ועד הורים בית ספרי שרשום בו יוכל להצביע או להעמיד את עצמו לבחירה. ההודעה לוועדת הבחירות נעשית בכתב בצירוף אישור מהנהלת בית הספר המעיד על כך שמגיש הבקשה משמש יו"ר ועד ההורים במוסד החינוכי.

 

 

חרלף מסיים 21 שנה של חברות בוועדי הורים, מהן כארבע שנים בתפקיד יו"ר ועד ההורים היישובי. בתחילת דרכו הוא כיהן כיו"ר ועד ההורים בבית הספר הממלכתי בן גוריון ברוממה ולאחר מכן כיו"ר ועד ההורים בבית הספר עירוני ה'. לפני שנבחר ליו"ר הוועד היישובי הוא שימש כיועץ המשפטי של הוועד. בין הישגיו ניתן לציין התקנת מזגנים במוסדות החינוך, הפסקת מסע הרונדו – תהלוכות סיום הלימודים של בוגרי בית הספר שנגמרו לא פעם בנפגעים, הכנסת מדריכי מוגנות לבתי הספר – רעיון שאומץ בחלקו על ידי תוכנית "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון פנים, והעתקת קו מתח גבוה שעבר מעל בית הספר עירוני ה' למקום אחר.

חרלף: "אני מאחל למחליפי הצלחה בתפקיד. דלתי תמיד תישאר פתוחה לכל שאלה הקשורה לוועד ההורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר