יונה יהב קורא לילדי גן שניר מהספר שבערכה (צילום: ראובן כהן)
יונה יהב קורא לילדי גן שניר מהספר שבערכה (צילום: ראובן כהן)

הושקה ערכה שתסייע לילדי גנים להכיר את חיפה

הערכה שפותחה על ידי המחלקה לחינוך קדם יסודי בעירייה כוללת תמונות מאתרים שונים בחיפה, מפה אילמת, בובות שאפשר להצטלם איתן במקומות שונים בעיר וספר. היא הושקה לקראת יום העצמאות ה-70

פורסם בתאריך: 1.3.18 17:22

ראש העיר חיפה יונה יהב השיק השבוע ערכת לימוד ייחודית שפותחה עבור ילדי הגנים בעיר לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה. הערכה תסייע לגננות להכיר לתלמידים את חיפה ותחזק את הקשר שלהם לעיר.

הערכה, שפותחה על ידי צוות פדגוגי של המחלקה לחינוך קדם יסודי בעיריית חיפה, מיועדת לילדים בגילאי טרום חובה וחובה. והיא כוללת עזרי לימוד ובהם תמונות מאתרים שונים בעיר, מפה אילמת של חיפה שבה יסמנו הילדים את המקומות שבהם הם ביקרו, בובת יד שניתן להצטלם איתה במקומות שונים בעיר ולספר באמצעותה על חיפה, והספר "זיו והדר בטיול נהדר" שמספר את סיפורם של תאומים אשר מטיילים עם אמם בחיפה ושאותו כתב חגי וינקלר, גנן בגן החובה שניר במרכז הכרמל.

בין המושגים והנושאים שאותם ילמדו ילדי הגן באמצעות הערכה: התחבורה הציבורית הייחודית לחיפה, דו קיום בעיר והאיצטדיון העירוני.

 

 

וינקלר, שהיה שותף לצוות הפדגוגי שהכין את הערכה: "הערכה משלבת משחקים, סיפור ושירים, שזהו השילוב האולטימטיבי של הפעילות בגן הילדים. הפעילות הועברה לפני השקתה בגן שלי ונחלה הצלחה רבה".

למה התחברו הילדים?

"הילדים אוהבים מאוד ללכת, לטייל ולהכיר מקומות חדשים בעיר. הם גם אוהבים לשמוע על דברים שהם מתחברים אליהם כמו כלי תחבורה מיוחדים, גן החיות והחי בר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר