מורה ותלמידים בכיתה (צילום: תומר אפלבאום)
מורה ותלמידים בכיתה (צילום: תומר אפלבאום)

בתי הספר יפתחו את שעריהם לציבור למשך שבוע

במסגרת חגיגות 70 שנה למדינה יציגו בתי הספר בחיפה את המסלולים הייחודיים שהם מציעים ואת המודלים החינוכיים המנחים אותם. בתי הספר יקיימו גם פעילויות כמו נשף ריקודים סלוניים וסדנאות צילום ומוזיקה

פורסם בתאריך: 6.3.18 19:57

מערכת החינוך החיפאית תפתח את שעריה בשבוע הבא לקהל הרחב למשך שבוע. הפעילות תחל ביום ראשון אחר הצהריים ותסתיים ביום שישי, ובמסגרתה ניתן יהיה להגיע לכל מוסד חינוכי ממלכתי בעיר – מגני ילדים ועד בתי הספר התיכוניים – שבהם יוצגו המסלולים הייחודיים של כל אחד מהם והמודלים החינוכיים המנחים אותם. הפעילות נערכת במסגרת שבוע החינוך הארצי שמתקיים בכמה רשויות מקומיות בארץ בשיתוף עם מפעל הפיס, עם ארגון המורים ועם חברת EDUCATION לקראת חגיגות 70 שנה למדינה. את ההשראה לפעילות שואבים המארגנים מהנוהג לפתוח את בסיסי הצבא לציבור ביום העצמאות.

במסגרת הפעילות יוצגו 70 מודלים חינוכיים לקהל הרחב, והמוסדות יקיימו פעילויות חוויה למשפחות, כמו למשל שיעור בנושא צילום ביקורתי בתיכון עירוני ג' עם הצלם אלדד רפאלי, ונשף ריקודים סלוניים שאותו יארגנו במשותף תלמידי בית ספר היסודי אחווה מהמגזר הערבי ותלמידי בית הספר בן גוריון ברוממה הישנה, כאשר אורחת הכבוד תהיה הרקדנית אנה ארונוב.

בתיכון קרית חיים יציגו התלמידים את תוכניתם למניעת בריונות ברשת האינטרנט באירוע בהשתתפותו של איש התקשורת החיפאי דרור גלוברמן, בגן ספיר ברמת ספיר יוזמנו המשתתפים לסדנת מוזיקה ובניית כלים ממוחזרים, ובכיתת הרפואה בתיכון עירוני א' ירצה מנהל הקריה הרפואית רמב"ם פרופ' רפי ביאר בנושא "פריצות דרך בחשיבה הרפואית".

 

 

ראש מערכת החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק: "השבוע הזה נועד להעניק חשיפה למודלים ייחודיים שפותחו במוסדות החינוך בעיר. יש פה הזדמנות אדירה לציבור הרחב לבוא ולהכיר את מערכת החינוך שלנו ולראות מקרוב את העשייה, להכיר מודלים חינוכיים ולשמוע על התהליכים שהתלמידים עוברים. מי שירצה יוכל לאמץ מהשבוע הזה מודל חינוכי כלשהו שמצא חן בעיניו לשימושיו הוא".

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "הציבור, שאנחנו מקווים שיגיע בהמוניו בשבוע הזה, יוכל להתוודע למערכת החינוך החיפאית. זו מערכת שמקדמת את תפישת הייחודיות מתוך ההבנה שכל תלמיד יכול להפגין את יכולותיו בתחום התואם את כישוריו ושאליו יש לו משיכה ואמביציה ייחודית. גם ללוקליות ולמאפייני הקהילה יש מקום בראייה הזו ובבניית תוכניות לימודים. לצד קידום ראיית הפרט אנו מחזקים את החינוך הציבורי ואת התפישה החברתית-קהילתית שמעודדת את ראיית האחר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר