המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)
המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)

מכללת גורדון זכתה במכרז ארצי להכשרת מורים לצרפתית

לתוכנית יכולים להתקבל רק מי ששפת אמם היא צרפתית, עם עדיפות לעולים חדשים. השבוע יצאה לדרך התוכנית הראשונה ובה לומדים 23 עולים חדשים מצרפת

פורסם בתאריך: 21.3.18 10:01

המכללה האקדמית גורדון לחינוך זכתה במכרז ארצי של משרד החינוך להכשרת מורים ללימוד השפה הצרפתית בבתי הספר העל יסודיים. השבוע כבר החלה התוכנית הראשונה ובה לומדים 23 עולים חדשים מצרפת, כאשר לפי דרישות המכרז יכולים להתקבל לתוכנית רק מי ששפת אמם היא צרפתית, עם עדיפות לעולים חדשים. במכללה מציינים שחלק גדול משכר הלימוד משולם על ידי משרד העלייה והקליטה. בין המקצועות הנלמדים בתוכנית ניתן למנות דידקטיקה, פדגוגיה ודקדוק, ובמהלכה ייצאו הסטודנטים להתנסות מעשית בבתי ספר.

 

 

נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר: "יש לנו בגורדון כמה דוברי צרפתית, וזה סייע לנו לזכות במכרז. לכל הסטודנטים והסטודנטיות שהתקבלו לתוכנית יש תואר אקדמי מצרפת שמוכר על ידי משרד החינוך. אנחנו מקווים שתהיה לנו הצלחה בהכשרת הסטודנטים להוראת צרפתית כפי שיש לנו בהכשרת המורים להוראת ספרדית, שגם בה זכינו במכרז של משרד החינוך, ואנחנו המכללה היחידה בארץ שמכשירה מורים לספרדית. אנחנו מכשירים גם מורים לאנגלית, אבל במקצוע זה אין לנו בלעדיות".

האם יש דרישה במערכת החינוך למורים לצרפתית?

"כן, דרישה גבוהה מאוד. בהרבה בתי ספר יש מגמות לצרפתית אך גם מחסור במורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר