בית הספר אהוד (צילום: גוסטבו הוכמן)
בית הספר אהוד (צילום: גוסטבו הוכמן)

בחינות המיצ"ב: בית הספר ע"ש שלמה תל במקום הראשון בעברית

בית הספר הממלכתי-דתי אהרון הרא"ה הגיע למקום הראשון במתמטיקה מקרב בתי הספר היסודיים ועבר בשבע נקודות את הממוצע הארצי. נזירות נצרת מוביל באנגלית בין חטיבות הביניים

פורסם בתאריך: 23.4.18 18:13

תוצאות בחינות המיצ"ב לשנת תשע"ז (2017) שערך המרכז הארצי לבחינות והערכה פורסמו על ידי משרד החינוך. הבחינות נועדו לבדוק את מידת העמידה של תלמידי בתי הספר בדרישות תוכנית הלימודים בתחומים שפת אם (עברית או ערבית, בהתאם למגזר), מתמטיקה ואנגלית, ובחטיבות הביניים גם במדע ובטכנולוגיה. כמו כן נבדק האקלים הבית ספרי בכל אחד מהמוסדות. יצוין כי בתי הספר עוברים את הבחינות לסירוגין אחת לשלוש שנים, כך שהתוצאות השנתיות לא משקפות את תוצאות המיצ"ב בכלל בתי הספר החיפאיים. בתי הספר חולקו לשלושה אשכולות, שכל אחד מהם אמור להוות מדגם מייצג של כלל בתי הספר, ובשנת 2017 נבחן האשכול השלישי. יצוין כי ברשימה לא משוקללים נתונים סוציו-אקונומיים.

מבדיקה שערך "כלבו – חיפה והצפון" עולה שמקרב בתי הספר היסודיים, בית הספר בית הספר לתקשורת ע"ש שלמה תל (לשעבר אהוד) קיבל את הציון הגבוה ביותר בעברית – 81. הציון גבוה בשבע נקודות מהממוצע הארצי שעומד על 74. במקום השני בתחום זה ניצב בית הספר הממלכתי-דתי נתיב אליעזר עם ציון 79, ובמקום השלישי בית הספר אלון עם ציון 78. את הרשימה בעברית סוגר בית הספר שלוה עם ציון 62.

בערבית ניצב במקום הראשון בית הספר הממלכתי אל-חיואר עם ציון 69 אשר גבוה בארבע נקודות מהממוצע הארצי העומד על 65. שאר בתי הספר הגיעו לציונים נמוכים מהממוצע. יצוין כי הממוצע הארצי בערבית נמוך בתשעה אחוזים מהממוצע הארצי של הציונים בעברית.

במתמטיקה מוביל את הרשימה בית הספר הממלכתי-דתי אהרון הרא"ה בנים מקרית שמואל עם ציון 81 אשר גבוה ב-14 נקודות מהממוצע הארצי שעומד על 67. במקום השני נמצאים שני בתי ספר – זיכרון יוסף אחוזה ודוד ילין עם ציון 76. את הרשימה סוגרים בתי הספר תהילת שלמה עם ציון 38 ואחוה עם ציון של 23.

באנגלית השיגו תלמידי נתיב אליעזר ציון של 78 נקודות והם ניצבים בראש הרשימה. אחריהם תלמידי בית הספר אחוזה עם ציון 77 ובמקום השלישי תלמידי אהוד שהגיעו לציון 74. את רשימה זו סוגר תלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם עם ציון 13.

 

הישגי תלמידי בתי הספר היסודיים בבחינות המיצב 2017

הישגי תלמידי בתי הספר היסודיים בבחינות המיצב 2017

 

 

במקצוע העברית בחטיבות הביניים הגיע למקום הראשון בית הספר חוגים עם ציון 68 אשר גבוה בשש נקודות מהממוצע הארצי. אחריו ניצבים בית חיה השייך לחב"ד ועירוני ב' – ישיבת פרחי אהרון עם ציון 67.

בערבית ניצב בית הספר נזירות נצרת במקום הראשון עם ציון 74, במקום השני אל-חיואר עם ציון 68 ובמקום השלישי נזירות כרמל עם ציון 64. את הרשימה סוגר בית הספר אחוה עם ציון 36.

במתמטיקה ניצב במקום הראשון בית הספר עירוני ב' – ישיבת פרחי אהרון עם ציון 75 אשר גבוה ב-16 נקודות מהממוצע הארצי העומד על 59. את הרשימה סוגרים בית הספר נזירות כרמל עם ציון 40, אחוה עם ציון 21 נקודות ותלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם עם ציון 12.

בית הספר נזירות נצרת מוביל גם את רשימת המיצ"ב באנגלית עם ציון 82 אשר גבוה ב-18 נקודות מהממוצע הארצי. אחריו הגיע חוגים עם ציון 76, ובמקום השלישי תיכון מקיף קרית חיים עם ציון 66. במקום האחרון ניצב תלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם עם ציון של 22 נקודות.

 

הישגי תלמידי חטיבות הביניים בבחינות המיצ"ב 2017

הישגי תלמידי חטיבות הביניים בבחינות המיצ"ב 2017

 

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות בחיפה? הורידו את אפליקציית כלבו
להורדה באנדרואיד http://bit.ly/2C4NqeM
להורדה באייפון https://apple.co/2BSe5XS

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר