הרצאה במסגרת התוכנית של עמותת שלדג (צילום: עמותת שלדג)
הרצאה במסגרת התוכנית של עמותת שלדג (צילום: עמותת שלדג)

תוכנית לעידוד גיוס משמעותי הושקה בבסמ"ת

את התוכנית השיקו חברי עמותת שלדג - יחידת הקומנדו של חיל האוויר - והיא נועדה לתלמידי כיתה י"א. במסגרת התוכנית שמעו התלמידים הרצאה ממפקד היחידה בעבר תא"ל (מיל') גיורא ענבר, ובהמשך הם יעברו סדנאות עם בוגרי היחידה

פורסם בתאריך: 3.5.18 18:42

חברי עמותת שלדג – יחידת הקומנדו של חיל האוויר – השיקו השבוע בבית ספר בסמ"ת את תוכנית העמותה לעידוד תלמידים להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל. במסגרת התוכנית שמעו התלמידים הרצאה מפי מפקד היחידה בשנות ה-80 תא"ל (מיל') גיורא ענבר, ואף למדו איך להסוות את עצמם בשטח כפי שעושים זאת חיילי הקומנדו. בשלב הבא יעברו התלמידים סדנאות ייעודיות עם בוגרי שלדג ועם אנשים מהיחידה בסדיר.

לדברי חבר הוועד המנהל של העמותה רני בנדר, בעמותה פתוחים לפניות מכל בתי הספר בעיר שמעוניינים בפעילות באתר האינטרנט של עמותת שלדג. בנדר: "אנחנו פועלים בכל הארץ בשני נושאים עיקריים – סיוע לאזרחים ותיקים וסיוע בגיוס משמעותי לצבא. נפגשנו עם מנהל בסמ"ת אבי זיגלר וראינו שיש אצלו רצון לקדם את הנושא, וכך התחלנו. נפגשנו עם כל תלמידי התיכון והיה פנטסטי".

 

 

למי מיועדת התוכנית?

"היא מתאימה במיוחד לתלמידי כיתות י"א כדי שיהיה מספיק זמן לעבוד על התוכנית. המסר שלנו לתלמידים הוא במקום שתבזבזו שלוש שנים בדברים פחות משמעותיים, תתנו את עצמכם לגיוס משמעותי בהתאם למה שמתאים לכם – בנים ובנות. בסדנאות יעברו התלמידים תוכנית להעצמה אישית וילמדו איך אפשר להפיק מהשירות את המקסימום גם לגבי העתיד שלהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר