כיתת לימוד (צילום: חיים צח)
כיתת לימוד (צילום: חיים צח)

קייטנות הקיץ העירוניות הוארכו עד 16 באוגוסט

השנה תפתח עיריית חיפה מחזור קייטנות נוסף שיימשך כמעט עד תום החופש הגדול. במקביל פורסמו מחירי מסגרות הקיץ: 300 שקל לבתי הספר של החופש הגדול ו-400 שקל לקייטנות לתלמידי כיתות א'-ג'

פורסם בתאריך: 7.5.18 15:52

הקייטנות העירוניות ייפתחו ב-1 ביולי וימשיכו את פעילותן עד 16 באוגוסט בשלושה מחזורים – זאת כחלק מיוזמה של עיריית חיפה להאריך את משך הקייטנות כמעט עד לתום החופש. המחזור הראשון יתקיים כחלק מהתוכנית הארצית של בתי הספר של החופש הגדול. המחזור השני, בדומה לשנה שעברה, יכלול שבועיים של קייטנה ביוזמה עירונית שפתיחתה יותנה במספר הנרשמים. השנה ייפתח לראשונה גם מחזור שלישי של שבועיים נוספים, גם הוא במתכונת של קייטנה.

המחזור הראשון, שהוא הארוך מכולם, יימשך שלושה שבועות, בין 1 ל-19 ביולי, ועלות השתתפות בו בגני הילדים תהיה 680 שקל. תלמידי בתי הספר בכיתות א'-ג' ישלמו 300 שקל עבור ההשתתפות בבתי הספר של החופש הגדול.

המחזור השני יפעל בין 22 ביולי ל-2 באוגוסט. עלות ההשתתפות בו לתלמידי הגנים תהיה 450 שקל ולתלמידי בתי הספר 400 שקל. המחזור השלישי, אף הוא בין שבועיים, יתקיים בתאריכים 16-5 באוגוסט ועלות ההשתתפות בו תהיה זהה למחיר ההשתתפות במחזור השני. בעירייה מדגישים שהמחיר כולל גם ארוחה של כריך וירק.

 

 

לתלמידי כיתות ד'-ו' תפתח העירייה קייטנות בכמה מוקדים בעיר בעלות של 600 שקל למשתתף. הפעילות בקייטנות תתקיים בימים ראשון-חמישי מהשעה 8:00. בגני הילדים תסתיים הפעילות בשעה 14:00 ובבתי הספר בשעה 13:00. הרישום לקייטנות ייפתח לקראת סוף החודש, ובעירייה מתנים פתיחת כל קייטנה ברישום של 20 ילדים לפחות.

מנכ"ל העירייה גדי מרגלית: "קיבלנו החלטה אסטרטגית להוזיל באופן משמעותי את קייטנות הקיץ ולהאריך את מועדי הקייטנות, כך שהן יימשכו כמעט בכל תקופת הקיץ. כל זאת על מנת להעניק לתושבי העיר – הורים וילדים – מענה איכותי ובטוח בתקופת הקיץ".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר