פרופ' אירית צרף נתניהו (צילום: עמי הראל)
פרופ' אירית צרף נתניהו (צילום: עמי הראל)

תואר פרופסור לראש המחלקה לארכיטקטורה בויצו

אירית צרף נתניהו, מומחית לעיצוב עירוני, קיבלה את התואר מהוועדה למינוי פרופסורים במדעים מדויקים והנדסה במועצה להשכלה גבוהה. נשיא ויצו פרופ' דוד אלכסנדר: "זהו חיזוק למוניטין של המרכז האקדמי"

פורסם בתאריך: 22.5.18 15:54

המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) העניקה תואר פרופסור חבר לראש המחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו האדריכלית אירית צרף נתניהו. את ההחלטה להעניק את התואר קיבלה הוועדה העליונה למינוי פרופסורים בתחום המדעים המדויקים וההנדסה במל"ג.

צרף נתניהו למדה ארכיטקטורה לתואר ראשון בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון וסיימה בהצטיינות. את התואר השני עשתה גם כן בטכניון בשילוב עם הפקולטה לאדריכלות באוניברסיטת טוסון באריזונה, ארצות הברית, ובמסגרת מחקרה היא התמחתה בתחום העיצוב העירוני. צרף נתניהו עומדת בראש משרד עצמאי לאדריכלות ובינוי ערים משנת 1995, היא חברה בוועדות לאומיות להתחדשות עירונית ומייעצת לגופים מוסדיים ובהם רשויות מקומיות. נוסף על כך היא חברה בהנהלת מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד.

 

 

נשיא המרכז האקדמי ויצו פרופ' דוד אלכסנדר: "מינויה של צרף נתניהו לפרופסור חבר הוא מינוי ראוי של אקדמאית ואשת מקצוע מן המעלה הראשונה, שבשנות כהונתה קידמה את המחלקה לארכיטקטורה ואת איכותה הפרופסיונלית והציבה אותה בשורה אחת עם מיטב בתי הספר לארכיטקטורה בישראל. החלטתה של ועדת המינויים העליונה במל"ג מהווה חיזוק למוניטין הראוי של המרכז האקדמי ויצו ושל המחלקה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר