בית הספר יבניאלי (צילום: ראובן כהן)
בית הספר יבניאלי (צילום: ראובן כהן)

העירייה תשקיע 47 מיליון שקל בשיפוץ מוסדות החינוך

בתקופת הקיץ תשקיע עיריית חיפה 47 מיליון שקל בשיפוץ מוסדות החינוך בעיר. 15 מיליון שקל יושקעו בחזיתותיהם של 23 בתי הספר ו-53 גני ילדים. 11 מיליון שקל נוספים יוקצו לשיפוצים ב-35 גנים וב-57 בתי ספר

פורסם בתאריך: 10.6.18 11:43

עיריית חיפה תשקיע 47 מיליון שקל בשיפוץ מוסדות החינוך בעיר בתקופת הקיץ – כך נמסר מהעירייה ל"כלבו – חיפה והצפון".

מתוך סכום זה יושקעו 15 מיליון שקל בעיצוב חזיתות ובצביעתן ב-23 בתי הספר וב-53 גני ילדים. 11 מיליון שקל נוספים יושקעו בשיפוצים כלליים ב-35 גנים וב-57 בתי ספר, כאשר השיפוצים יכללו החלפת חלונות ועבודות זגגות, שיפוץ תאי שירותים, טיפול במזגנים, התקנת תקרות אקוסטיות, הצבת מתקני שתייה ורכישת ריהוט חדש. 7.5 מיליון שקל יוקצו להסבת שטחים פתוחים לכיתות לימוד בבתי הספר הפתוח, מוריה-ברקאי והבונים, ולהצבת מבנים יבילים בבתי הספר פיכמן, מגינים, אחמדיה, עירוני א' ועופרים.

6.45 מיליון שקל יושקעו בשיפוץ של שמונה אולמות ספורט ומגרשים, והעבודות יכללו צביעה של האולמות, טיפול בנזילות, שיפוץ תאי שירותים וריבוד שבעה מגרשי ספורט חיצוניים. בעירייה מוספים שבקרוב יותקנו לוחות מעוצבים על הגדרות המקיפות 24 גני ילדים ו-18 בתי ספר במסגרת תוכניות לעיצוב דקורטיבי של הגדרות המקיפות את מוסדות החינוך בעיר.

 

 

בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך, אשר מחייב את הרשויות המקומיות לדאוג להצללת החצרות במוסדות החינוך, תשקיע העירייה 3.65 מיליון שקל בהצללת מגרשים וגני משחקים ב-53 גני ילדים וב-15 בתי ספר יסודיים. ארבע הצללות יבוצעו בארבעה בבתי ספר על יסודיים, ובכך, אומרים בעירייה, יושלם פרויקט הצללת החצרות שהתחיל לפני ארבע שנים. פרויקט התקנת מזגנים באולמות ספורט בבתי הספר, שאף הוא החל לפני שנים אחדות, יושלם השנה עם התקנתם של מערכות מיזוג בשלושה אולמות ספורט. עלות הפרויקט נאמדת ב1.3 מיליון שקל.

ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק: "כבכל קיץ גם השנה נערכת מערכת החינוך העירונית באופן אינטנסיבי לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה. בתי הספר וגני הילדים בחיפה יחדשו הקיץ את פניהם כדי ליצור סביבת לימודים נעימה ובטוחה לתלמידי העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גליה

    אני לא מזלזלת בחשיבות הצבע של חזית בית הספר אבל הרבה הרבה יותר חשוב זה לחזק את בתי הספר וגני הילדים לרעידות אדמה. לא ראיתי סעיף כזה ברשימת ההוצאות הצפויות.
    גם נושא ההנגשה הוא חשוב ביותר כאשר רוב בתי הספר בחיפה הם ישנים ואינם מונגשים בכלל !!. והם כמובן גם אינם עמידים לרעידות אדמה.

  2. חייבים בתי ספר חדשים לא מספיק

    כל המבנים בחיפה מיושנים בני 60-70 שנה מסוכנים ברעידת אדמה.
    ראשון לציון עם תקציב קטן יותר, ארנונה נמוכה בהרבה, בונה בלי סוף קריות חינוך חדשות ומפוארות
    בחיפה רק עסוקים בלצבוע את בתי הספר מבחוץ. מצטערים זה פשוט לא מספיק יותר.

    יש בתי ספר ברמה כל כך ירודה בחיפה – שבתי הכלא בארץ כבר יותר נעימים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר