אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

האוניברסיטה תעניק תארים אקדמיים לקציני צה"ל

אוניברסיטת חיפה זכתה במכרז המכללות של משרד הביטחון ותעניק תארים אקדמיים לקציני צה"ל בשלוש מכללות - המכללה לפיקוד טקטי, המכללה לפיקוד ומטה והמכללה לביטחון לאומי

פורסם בתאריך: 13.6.18 12:21

אוניברסיטת חיפה זכתה במכרז המכללות שפרסם משרד הביטחון ותעניק תארים אקדמיים לקציני צה"ל בשלוש מכללות – המכללה לפיקוד טקטי שבה לומדים קצינים בתפקיד של מפקד פלוגה, המכללה לפיקוד ומטה אלון אשר מלמדת מפקדי גדודים ומפקדי טיסות בחיל האוויר לתואר שני, והמכללה לביטחון לאומי שמכשירה את הדרג הפיקודי בצה"ל בדרגות אלוף משנה ותת אלוף ואת ראשי המערכות במשרדי הממשלה השונים, ובהם המשטרה, השב"כ והשב"ס (בוגרי מכללה זו יקבלו תואר שני במדעי המדינה במסלול הביטחון הלאומי).

הלימודים הצפויים להתחיל כבר בחודש יולי ויביאו לקמפוס החיפאי מאות קצינים ומפקדים בכירים. המכרז של משרד הביטחון הוא יוזמה של מפקדי המכללות הצבאיות שמטרתה היא לאחד את כל הלימודים האקדמיים תחת אחריות אקדמית של אוניברסיטה אחת.

 

 

באוניברסיטה מציינים שההתמודדות במכרז הציבה אתגר למוסד שחייב שיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים בסקטור האקדמי ובסקטור המינהלי, והתגייסות של דיקנים, ראשי חוגים וראשי אגפים ומינהל בפקולטות, בהובלתה של לשכת הרקטור. לקראת תחילת הלימודים תקים האוניברסיטה מינהלת מיוחדת לתוכנית בלשכת הרקטור.

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "הזכייה במכרז מגדירה את אוניברסיטת חיפה כאחראית על הכשרתה האקדמית של ליבת הפיקוד בצה"ל לשנים הבאות. אנו גאים לפתוח את דלתנו לכוחות צה"ל ולהיות הבית האקדמי של כוחות הביטחון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקב איתן

    אוניברסיטת חיפה זה דבר מביך…לא ברור איך התופעה הזו לא מטופלת ברמה הלאומית..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר