מתקן של רפא"ל המשמש להדרכת תלמידים (צילום: תומר נויברג, ג'יני)
מתקן של רפא"ל המשמש להדרכת תלמידים (צילום: תומר נויברג, ג'יני)

70 תלמידים מחיפה ישתתפו בסמסטר קיץ של רפא"ל

הרשות לפתוח אמצעי לחימה (רפא"ל) תקיים סמסטר קיץ בנושא טכנולוגיה ל-70 תלמידים מכיתות ח' בבתי הספר עירוני' א', עירוני ב', עירוני ג', עירוני ה', אליאנס, חוגים וליאו באק, אשר לומדים בתוכנית העתודה המדעית-טכנולוגית

פורסם בתאריך: 19.6.18 16:16

הרשות לפתוח אמצעי לחימה (רפא"ל) תקיים סמסטר קיץ בנושא טכנולוגיה ל-70 תלמידים מכיתות ח' בחיפה. התלמידים, שיגיעו מבתי הספר עירוני' א', עירוני ב', עירוני ג', עירוני ה', אליאנס, חוגים וליאו באק, לומדים בתוכנית העתודה המדעית-טכנולוגית של משרד החינוך שאותה אימצה עיריית חיפה.

מטרתה של התוכנית היא לקדם את תלמידי חטיבת הביניים לקראת לימודיהם בחטיבה העליונה במקצועות המדעיים והמתמטיקה ברמה של 5 יחידות לימוד לבגרות.

הלימודים שיתקיימו במתקן של רפא"ל יועברו על ידי מהנדסי החברה ויכללו נושאים כמו מכניקה, אלקטרוניקה, הנדסת חומרים ומדעי המחשב. נוסף על כך יצטרפו התלמידים לצפייה בהדגמות ובניסויים בפרויקטים חדשניים שמפתחת רפא"ל. כמו כן יתנסו התלמידים בפיתוח מוצר על כל שלביו – מרמת הקמת צוות פרויקט, דרך ניתוח והבנת הדרישות, ועד לתכנון המוצר, פיתוחו, בדיקת איכותו והיציאה לניסוי.

 

 

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק: "תוכנית המצוינות שאותה מובילה העירייה מתמקדת בחיזוק התלמידים בתחומי המדעים והטכנולוגיה באמצעות ביצוע מחקר יישומי והתנסות פעילה. שיתוף הפעולה עם רפא"ל יאפשר לתלמידים חשיפה ייחודית ומאתגרת, ואין לי ספק שזה יתרום ללימודיהם האקדמיים בעתיד".

סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת מערכות החימוש וההגנה ברפא"ל ד"ר צחי גליקמן: "רפא"ל שמחה וגאה לפתוח את שעריה בפני תלמידים ולחשוף בפניהם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתעשייה הביטחונית. חשוב להמשיך ולהשקיע מאמץ ולטפח את הדור הצעיר כדי שיהיה מי שימציא את כיפת הברזל של המחר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר