ההצגה "שבלול בצנצנת" (צילום: לודה שקולניצקי)
ההצגה "שבלול בצנצנת" (צילום: לודה שקולניצקי)

הצגה בבית הספר דינור למימון טיפול בחולת סרטן

מנהלת גן ילדים ברוממה יזמה העלאת הצגת תיאטרון בובות למען אחות של אחת מהאמהות בגן, אשר חולה בסרטן אלים וזקוקה לתרופה שלא ממומנת על ידי קופות החולים

פורסם בתאריך: 5.7.18 10:23

היום (חמישי) בשעה 16:30 תתקיים בספריית בית הספר דינור בנוה שאנן הצגת תיאטרון בובות בשם "שבלול בצנצנת" המיועדת לילדים בגילים 5-2, שכל הכנסותיה ייתרמו למטרת סיוע לאשה החולה בסרטן. ההצגה מבוססת על סיפור של רינת הופר והיא כוללת גם פעילות יצירה. יוזמת האירוע, שהיא גם אחראית להצגה, היא לודה שקולניצקי, מנהלת גן ילדים ברוממה.

היוזמה התעוררה לאחר שאם לאחד מהילדים בגן סיפרה לשקולניצקי שאחותה עירית פילדרמן נאבקת בסרטן שד אלים, ושקולניצקי נרתמה לעזור בגיוס תרומות. פילדרמן זקוקה לטיפול בתרופה בשם קיטרודה שאינה ממומנת על ידי קופות החולים. מחירה של התרופה הוא 32,000 שקל לכל שלושה שבועות, והעלות השנתית מגיעה ל-600,000 שקל. המשפחה מקווה להתחיל את הטיפול כבר בשבוע הקרוב ופתחה בקמפיין גיוס תרומות בשם "מתגייסים להציל את עירית" באתר PayBox.

 

 

"קצב ההתפשטות של המחלה הוא פנומנלי", כתבו בני המשפחה באתר, "והטיפול התרופתי הנוכחי לא מצליח לעכב את התפשטות המחלה. אנא מכם, פתחו את לבכם וסייעו לנו לממן את התרופה עבור עירית ובכך להציל את חייה". פרטי חשבון הבנק לתרומות הם בנק דיסקונט, סניף 137, מספר חשבון 82869628, לטובת עירית פילדרמן.

כ-30 ילדים והוריהם כבר הבטיחו את הגעתם להצגה. אפשר להירשם כמשתתפים בעמוד הפייסבוק "גן עם אימא". תרומות יתקבלו בכניסה לפי נדבת לבם של המשתתפים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר