בית הספר עירוני ה'
בית הספר עירוני ה'

מרכז מוזיקה ייפתח בבית הספר עירוני ה'

בית הספר עירוני ה' יפתח בשנת הלימודים הקרובה מרכז מוזיקה שייקרא תיבת נגינה. המרכז יצויד בכלי נגינה, וכל תלמידי בית הספר יוכלו לשיר, לנגן, לכתובה ולהלחין בו במסגרת עבודה אישית או קבוצתית

פורסם בתאריך: 12.8.18 11:38

בית הספר עירוני ה' יפתח בשנת הלימודים הקרובה מרכז מוזיקה שייקרא תיבת נגינה. המרכז יצויד בכלי נגינה כמו תופים, קלידים וגיטרות, וכל תלמידי בית הספר, מכיתה ז' עד כיתה י"ב, יוכלו לשיר, לנגן, לכתובה ולהלחין בו במסגרת עבודה אישית או קבוצתית.

בעיריית חיפה מציינים שבשנים האחרונות בחרה מערכת החינוך העירונית להתמודד עם אתגר משמעותי של פיתוח התלמידים במציאות משתנה. בהתאם לכך פותחו תפישות אינטר-דיספלינריות, והעירייה החלה במהלך של עיצוב סביבות למידה כסביבות שתומכות בעידן הלמידה המשמה. תיבת נגינה היא אחת מאותן סביבות משתנות.

 

 

מנהלת עירוני ה' חגית לוי: "אני מאמינה שמוזיקה מייצרת אפשרויות להבעה אישית. היא מגרה את החושים, את הדמיון ואת הסקרנות ומעוררת רגשות. בני נוער רבים מוקפים במסכים – מחשבים, טלפונים נייד וטלוויזיות – שבהם הם צופים באופן פסיבי ומוצפים בגירויים חזקים וישירים. מרכז המוזיקה החדש שלנו יאפשר לתלמידים להיות פעילים, להעשיר את עולמם באופן רגשי, אמנותי ואינטלקטואלי ולקחת חלק פעיל בתהליך היצירה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר