מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן בוועידת החינוך של ערי ישראל בחיפה (צילום: רמי שלוש)
מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן בוועידת החינוך של ערי ישראל בחיפה (צילום: רמי שלוש)

"בעשר השנים האחרונות השקענו בחיפה כ-207 מיליון שקל"

מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן נאם בוועידת החינוך של ערי ישראל שנערכה בחיפה ואמר: "כל ההקצאות של מפעל הפיס לחיפה הושקעו בחינוך, בתרבות, ברווחה ובספורט"

פורסם בתאריך: 19.8.18 15:17

"בעשור האחרון אישרנו מענקים לרשויות המקומיות בהיקף של 11 מיליארד שקל לבניית בתי ספר, גני ילדים ומעבדות, להענקת מלגות לתלמידים ולמתן מחשבים לתלמידים ולמורים. קשה לדמיין את החינוך בישראל ללא ההשקעה העצומה והמכרעת הזו" – כך אמר היום (ראשון) מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן בוועידת החינוך של ערי ישראל שנערכה היום (ראשון) בחיפה.

לדבריו של לוטן,." לב לבה של תרומת מפעל הפיס מתמקד בחינוך, ולא בכדי. ללמוד בכיתה מוארת ונעימה, לשחק בגינת משחקים חדשה או במגרש ספורט מקורה, להשתמש בחדרי מחשבים חדישים ולבלות במרכזי המדע והאמנות הצמודים לבתי הספר – כל אלה משפרים את איכות חייהם של מאות אלפי ילדים ובני נוער ומסייעים להם בבניית עתידם. זו דרכו של מפעל הפיס להבטיח עתיד טוב יותר לדור הבא".

 

 

לוטן התמקד בנושא המלגות ואמר: "מפעל הפיס הוא מעניק המלגות הגדול ביותר בישראל עם 13,000 מלגות בשנה בסכום כולל של 130 מיליון שקל, כאשר הסטודנטים שמקבלים אותן מחויבים לתרום לקהילה 130 שעות כל אחד. מעבר לכך, כחלק מהתוכנית הלאומית לקידום מקצועות ליבה במערכת החינוך העל יסודי החליטו משרד החינוך ומפעל הפיס על שיתוף פעולה שבמסגרתו הוענקו מלגות לבעלי תארים במתמטיקה ובאנגלית – מקצועות שבהם חסרים מורים. המלגות נועדו לקבלת תעודת הוראה ולשילובם של הבוגרים כמורים במערכת החינוך העל יסודי בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. המטרות הן להשביח את ההוראה באזורים אלה, לההעלות את הישגי התלמידים ולתרום לצמצום פערים בחברה הישראלית".

בהתייחסו לחיפה אמר לוטן: "בעשר השנים האחרונות השקענו כאן כ-207 מיליון שקל. כל ההקצאות של מפעל הפיס לחיפה הושקעו בחינוך, בתרבות, ברווחה ובספורט. המיזמים הבולטים הם הקמת האיצטדיון העירוני, בית הספר חוגים, בית הספר היסודי ברמת הנשיא מרכזי הטוטו פיס בבית הספר הפתוח ובבית הספר עבד אל-רחמן חאג', ובית אבא חושי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר