שלומי דהן (צילום: אריאל מזרחי)

שלומי דהן חוזר למערכת החינוך בחיפה

שלומי דהן, המנהל לשעבר של בית הספר עירוני ה' שמשמש כיום כמנהל אגף החינוך בטירת כרמל, יעמוד בראש ועדת החינוך לזהות יהודית של שותפות חיפה-בוסטון ויהיה אחראי לקשר עם 120 בתי ספר בשתי הערים

פורסם בתאריך: 27.8.18 16:32

שלומי דהן, שניהל בעבר את בית הספר עירוני ה' וכיום משמש כמנהל אגף החינוך בעיריית טירת כרמל, חוזר למערכת החינוך בחיפה. במקביל לעבודתו בטירת כרמל ישמש דהן כיו"ר ועדת החינוך לזהות יהודית מטעם שותפות חיפה-בוסטון ויהיה אחראי על חלוקת תקציב השותפות בנושא לבתי הספר בחיפה. את התפקיד יבצע דהן בהתנדבות.

מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי: "ועדת החינוך לזהות יהודית עוסקת בכל הקשור ליהדות ישראלית – יהדות שהיא תרבות, יהדות פלורליסטית עם ערכים, בלי מסגרות ובלי הגדרות של זרמים. דהן יהיה אחראי על הפרויקטים ועל הקשר עם יותר מ-120 בתי ספר בחיפה ובבוסטון. הקשר הזה כולל גם הכשרות למנהלים ולרכזים. הרעיון הוא לקיים סוג של דיאלוג ולפתוח את המחשבה לכך שיש עוד הרבה על הרצף שבין להיות חילוני לבין להיות אורתודוכסי. יש לכולנו את הזכות לבחור מהי הזהות היהודית שלנו. יהדות היא לא רק הלכה, תורה ומצוות אלא היא נכס של כולנו".

 

 

ישראלי הוסיפה כי "כא שר דהן ניהל את עירוני ה' הוא היה שותף מרכזי ובכיר בעבודה שלנו כשעסקנו בנושא בתי הספר החילוניים בחיפה. עירוני ה' היה אחד מבתי הספר שנבחרו לפיילוט שקיימנו, ודהן הוביל בהצלחה תוכנית תלת שנתית רחבה. בתהליך הזה הוא הוכיח נחישות, חזון ומקצועיות. לפני שבועיים ביקשתי ממנו להצטרף אלינו ושמחתי שהוא הסכים. הוא יחליף את פרופ' יונתן בן דב מאוניברסיטת חיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר