בית הספר עירוני ה'
בית הספר עירוני ה'

מורים בעירוני ה' נגד מנהלת בית הספר

מורים מבית הספר עירוני ה' שלא הזדהו בשמם פנו במכתב ליו"ר ארגון המורים רן ארז בטענות נגד המנהלת חגית לוי, ובהן יחסי מרות חריגים, התנהלות של הפרד ומשול וחוסר שיתוף בקבלת החלטות. עיריית חיפה: "מדובר במנהלת משכמה ומעלה"

פורסם בתאריך: 28.8.18 19:11

ועד פעולה של מורים מבית הספר עירוני ה' פנה ליו"ר ארגון המורים רן ארז במכתב תלונה נגד מנהלת בית הספר חגית לוי. במכתב שמתפרש על פני שני עמודים נכתב: "אנו מבקשים להביא לידיעתך שקיימת מצוקה גדולה בתיכון עירוני ה' בעקבות דרך ניהול בעייתית שבאה לידי ביטוי ביחסי מרות חריגים של מנהלת בית הספר. האווירה בבית הספר היא קשה, שיטת הפרד ומשול מייצרת חוסר לויאליות בין המורים ויחסי עבודה קשים, ומורים חוששים לדבר מפחד שיבולע להם. התחושה היא של כאוס".

ועד הפעולה מוסיף במכתב כי "זהו מכתב שלישי בשנתיים האחרונות. מכתבים אלה נשלחו על ידי קבוצת מורים שונות אם כי תכליתם הינה אחת – זעקה מרה נגד המנהלת במינוי זמני". בהמשך מפרט ועד הפעולה כמה טענות ובהן הידרדרות של רמת המשמעת וההישגים בבית הספר, חוסר מוטיבציה ועזיבה או רצון לעזיבה של מורים ותיקים, ומינוי בעלי תפקידים באופן לא מקצועי שמייצר קשיים במערכת ומתח נפשי בקרב המורים.

באחד מהסעיפים נכתב "בבית הספר יש תחושה קשה של חוסר שיתוף בקבלת החלטות הן פדגוגיות והן ארגוניות, קבלת החלטות מקצועיות ללא התייעצות עם רכזי המקצוע אלא בהנחתות, ואי עמידה בהחלטות של מועצות פדגוגיות". סעיף נוסף מדבר על הפרת הסכמי שכר.

 

 

עם קבלת הפנייה העבירה הנהלת ארגון המורים את המכתב למזכירת הארגון בחיפה ענת שורץ. בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" סיפרה שורץ כי היא כבר שוחחה עם חברי ועד המורים בבית הספר, ביקשה מהם להיפגש עם המנהלת כדי לדון בטענות, והפגישה היתה טובה.

שורץ: "אני לא מכירה את ועד הפעולה. הם מעולם לא הזדהו בפני. כנציגת מורים אני פועלת מול ועד המורים בבית הספר שהוא ידוע ומוכר".

האם את בקשר עם המורים בבית הספר?

"הם פנו אלי בסוף השנה. היו שני מפגשים ממושכים של יותר משעה עם נציגות של המורים. אמרתי ללוי 'תקשיבי למורים' ותואמה פגישה, אבל היא לא יצאה אל הפועל. כשהמורים חזרו מחופשת הקיץ, עוד לפני שידעתי על קיומו של המכתב, יצרתי קשר עם לוי והיא ביקשה לקיים פגישה עם ועד המורים. הפגישה התקיימה ביום ראשון ואמרו לי שהיא היתה טובה. כדי שאוכל לעזור למורים הם חייבים להגיד לי את שמם. אני מזמינה אותם כבר שנתיים שיגיעו אלי למשרדי הארגון אבל זה לא קורה".

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק: "הדברים נבדקו עם ארגון המורים. לאף אחד לא ברור מיהו ועד הפעולה האנונימי ואת מי הוא מייצג. בעירייה מעולם לא התקבלה כל תלונה נגד המנהלת שהיא מנהלת משכמה ומעלה. לוי הביאה את בית הספר להישגים מצוינים, ואנו גאים בה ומוקירים אותה על כך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

72 תגובות
  1. לין זלניק נמרודי

    אני חברת ועד מוסדי וגם גזברית הועד יכולה להעיד על שיתוף פעולה ושביעות רצון של ההורים עם חגית לוי.

    אני מצירה שמורים שלא מזדהים נותנים לעצמם גושפנקא לעשות תעמולה שחורה ולשון הרע, תוך דיבור בהכללות ללא נתונים ספציפיים

  2. שרון

    זה כבר ביה"ס השלישי או הרביעי בקיץ זה עם תלונות קשות על התנהלות ברמת ההנהלה.
    משהו לא טוב קורה במחלקת החינוך בעיריה.

  3. די לשחיתות בעיריית חיפה ובמשרד החינוך!

    כולכם שתולים של חגית. די כבר לקשקש!!! היא מנהלת קטסטרופלית שפירקה את חדר המורים ויצרה מחנאות של עושי דברה מול כל המסכנים האחרים. והעירייה כרגיל מתנערת!!! הרי אם מורים היו פונים שלא באנונימיות, הם היו מחוסלים במשרד החינוך (וכנראה גם כך שמו עליהם איקס גדול ואדום, כי כולם יודעים מי במחנה שמנגד). בושה וחרפה שעדיין קיימים משטרים חשוכים ודיקטטוריים כאלה בימינו. אילנה טרוק צריכה לקחת את הציוד שלה ולפנות את משרדה כי ניחוחות השחיתות כבר מגיעים למרחקים. אני רק מקווה שאם יונה יהב יעיף את אילנה טרוק, כמו שנרמז כבר פעמים רבות, לא נמצא אותה פתאום בתחפושת אחרת דרך משרד החינוך, שאוסף אליו את כל השאריות המיותרות של הרשויות המקומיות.

  4. הורה מודאג

    שתי המנהלות , גם של התיכון וגם של חטיבת הביניים דירדרו את בית הספר , הגיע הזמן שמשרד החינוך יעשה שם סדר , גם ככה יקח שנים לתקן את הנזק העצום .

  5. איתמר

    לפני שעיריית חיפה מגיבה אוטומטית "מדובר במנהלת משכמה ומעלה" עדיף היה לערוך משוב אנונימי עם מורי ומורות בבית הספר ועם נציגי ועד ההורים. לגבי הניהול של החטיבה העליונה והתחתונה.

  6. קבוצת הורים מודאגת

    בחירה עלובה ואומללה במנהלת חטיבת הביניים, גילית, שניהול , ידע ושאר רוח הם ממנה והלאה. יותר ״ שכונה״
    שפה נמוכה והתנהגות של בעלת בסטה בשוק. והמכה השנייה , מנהלת בית הספר חגית לוי. השתיים דומות בהתנהלותן, דוברות אותה ה״ שפה״ נהנות מגיבוי של המפקחת החברה שלהן. זה לא ייאמן לאיזה שפל מוסרי ערכי לימודי והתנהגותי מובילות השתיים הללו את בית הספר. שתיהן יבוא מהצפון. לא נמצאו מנהלים ראויים בחיפה!!!

  7. חיפאי מיואש

    ״ שכונה״ בניהולן של גילית וחגית. הופרדו בלידתן?
    גילית, לא ברור מאין אספו אותה. תת רמה של מנהלת. תגרנית בשוק. אין סוף
    תלונות עליה . אבל היא נשארת כדי להתמיד בהריסה. חגית, תאומה זהה. מסתבר שקשה למצוא מנהלים ראויים בחיפה אז מייבאים את הזיבורית מהצפון

  8. הורה שהבריח את ביתו מהמקום הנוראי הזה

    חגית לוי הצלחת להשניא עלי את המוסד בו גדלתי כחיפאי גאה. הבאת את ביה"ס אותו כל כך אהבתי ובו כה התגאיתי לתהומות אין קץ עד כדי כך שנאלצתי להוציא את ביתי מביה"ס בטרם נפשה תושחת עד תום. המושג חינוך הינו ממך והלאה. אין בך שום כאריזמה, אין בך יושרה, אין בך שמץ של חינוך. את רק עוסקת בשקרים, במניפולציות, בתככים ובמריבות במקום עיסוק בהנהגה. את זחוחה וחושבת שכולם תחתייך טיפשים. בושה למערכת שאלו מנהליה. יונה יהב, תציל את עירוני ה' האהוב מהמכה הזו ויפה שעה אחת קודם.

  9. מורה מתוסכל

    חשוב לדעת: מורים בעירוני ה' רועדים מפחד מאימתה של הגברת חגית לוי. מינויה פשוט בכייה לדורות. הרס טוטאלי של מה שנשאר מעירוני הי שהיה פאר העיר חיפה. עצוב ומתסכל. מתי יתעוררו בעירית חיפה? מ"שיכמה ומעלה?" אולי רק בגובה שלה…בושה!!!

  10. חיפאי ותיק

    היו ימים שבית ספר עירוני ה' היה מוסד חינוכי מוביל בעיר חיפה !!!. עיריית חיפה בראשות ראש העיר "הותיק" ומחלקת החינוך הצליחו לדרדר את בית הספר ומערכת החינוך הציבורית כולה לשפל חסר תקדים (תבדקו את אחוז הזכאים לבגרות המדרדר מדי שנה בבית הספר, מהנמוכים בעיר חיפה). היום משגשגים בעיר רק בתי ספר פרטיים כמו הראלי וליאובק. צריך להקשיב היטב לקולות מצוקה של מורים הנאלצים לפנות למדיה. סתם לא מבצעים פניות מסוג זה ומוצאים את האנרגיות הנדרשות. כמי שילדיו למדו בעירוני ה' עצוב לי לקרוא על מצב בית הספר ודרך ניהולו. הגיע הזמן להשקיע בחינוך ולא באירועים להמונים.

  11. בוגר בית הספר מודאג

    גלית, כנראה שאת אומרת את זה בעקר מפני שהיא לא המנהלת שלך…ולין , הנתונים הספציפיים הם שיותר מידי מורים תלמידים והורים לא מרוצים ממה שקורה בעירוני ה' בשנתיים האחרונות. המצב בהחלט מעורר דאגה. למה העירייה מייבאת מורים מהצפון…אין מספיק חיפאים מוכשרים?

  12. לא מורה ולא הורה-סתם איש חינוך

    לחיפאי הוותיק,
    לפני שמסיקים מסקנות צריך לדעת עובדות. "אחוזי הבגרות מתדרדרים בשנתיים האחרונות".
    השנתיים האחרונות, ביה'ס בהובלת המנהלת עסק בקרב בלימה-במציאות של ירידה איטית,אך קבועה באחוזי הבגרות-מומלץ להתבונן בתמונה החינוכית.
    מנהל בי'ס נמדד אחרי 3 שנים.
    הובלת תהליכים פדגוגיים כרוכה גם בשינויים ארגוניים ומיבניים שגוררת אחריה גם מאוכזבים ומתוסכלים.
    מנהל בי'ס הוא רץ למרחקים ארוכים.
    קשה במציאות הישראלית להבין את זה אבל כן, תוצאות התהליכים יתחילו לבצבץ בסוף השנה.
    אז לפני שמשתלחים דרך המקלדת, ומוציאים תסכולים, לחשוב טוב.
    עוצמת האצבעות שלוחצות על המקלדת לא נמדדת בקיצוניות ההשתלחות אלא בעומק של האמירות, והנכונות העובדתית שלהן.

  13. דפנה יהודאי

    אפילו אלוהים בפרשת סדום אמר״ ארדה ואראה הכצעקתה הבאה אלי..״
    אפילו היודע כול החליט שיש צורך לרדת ממרומיו ולבדוק את פשר הזעקות. אלא שהגב׳ וקסלר והגב׳ טורוק לא יזוזו ממקומן. האם הן הגיעו לבית הספר? פנו למורים? ניסו לדעת ? להבין?
    לא!! הגיבוי המיידי למנהלת עירוני ה ׳ הוא מוחלט.
    ״ משכמה ומעלה״ מה שמעיד שלדעתן המורים הם משכמה ומטה….
    זחיחות קוראים לזה. ויהירות של מפקחים.
    בושה גדולה לעיר חיפה.עלבון לחינוך הציבורי.

  14. מורה בבית הספר

    אני לא רואה בחדר המורים התמרמרות רבתי והאמירות לגבי אווירה קשה מנותקות מהמציאות. יחסי העבודה נשמרו פחות או יותר כמו תמיד ואין התעללות במורים, חלילה.
    עם כל הכבוד למורים שמרגישים את התחושות האלה וכמובן מתוך היכרות עם חדרי המורים, לא מדובר בתחושה כללית ואני מתארת לעצמי, כמו שעוד מורים אמרו, שמדובר במספר בודד וקטן של מורים שבעקבות אי שביעות רצון כזו או אחרת ניפחו את העניין למימדים מוגזמים כדי לתת הד למצוקתם . לא ראוי.

  15. מורה שאכפת לה

    למורה בבית הספר שגם מפחדת להזדהות בעצמה אולי כי גם לא רוצה להסתבך : כנראה שאת לא ממש מדברת עם מורים. מדובר בהרבה מורים מתוסכלים מהרבה סיבות. חבל שהמנהלת לא אוספת אותם ומקשיבה אלא מזמינה לחדרה בטענה שהיא מקשיבה. אז יש לי חדשות עבורך גברת מורה אנונימית: מורים שבאו לדבר יצאו נזופים חבוטים ואומללים . לא מאחלת לך לחוות את זה. אז גם אם זה רק קומץ מורים כמו שאת טוענת בלי לדעת, הם סובלים ולא מזדהים כי הם יודעים שיסבלו עוד יותר. התופעה היא אגב ארצית. מנהלים מרשים לעצמם להתנהג ביהירות והתנשאות ולא לספור את המורים שהם המתווכים שלהם והעובדים שלהם. לפני שאת שופטת חברים לעבודה קצת אמפטיה וחמלה לא יזיקו. חבל שהעיריה לא עושה בדק בית . המנהלים החדשים צריכים להיות במעקב בשנים הראשונות כמו המורים. צריך לבוא ולדבר עם מורים לשאול על שביעות רצון אוירה וכו' ולא סתם לגבות בלי להכיר ולהקשיב. בושה וכלימה למערכת החינוך העירונית. מנהלי עירוני ה' בעבר בודאי מתהפכים בקברם לנוכח המצב הנוכחי העגום.

  16. מורה עצבנית

    למורה האנונימית שגם מפחדת בעצמה להזדהות, אולי כי היא מהמושתלות של המנהלת…יש לי חדשות בשבילך גם אם זה קומץ מורים הם חברים שלך לעבודה ואם הם מפחדים להזדהות בטוח שיש לכך סיבה. למה שמורים יטרחו ויכתבו מכתבים אם זה לא ממקום אמיתי וכואב? הענין ממש לא מנופח. כבר שנתיים יש מכתבים כאלה ואחרים של מורים שנמאס להם מההתנשאות וחוסר היחס של המנהלת. המנהלת צריכה לזכור שהיא עדיין אורחת בבית ספר ותיק . קצת צניעות הקשבה ואמפטיה מצידה לא יזיקו.אין שום סיבה בעולם למורים להמציא מצוקה וסבל …זה אמיתי.אין הקשבה ואין תמיכה אמיתית. הכל "שואו אוף"…גימיקים לתקשורת ובפנים הרבה רקבון. צר לי גברת מורה שלא מזדהה בעצמה . אם את שליחה של המנהלת את יכולה לומר לה שמצפים ממנה להשתפר ויפה שעה אחת קודם!!!!!

  17. מורה ותיקה בתיכון עירוני ה

    בית הספר עבר טלטלות רבות עם החלפת המנהלים השונים. המנהלת שולמית ניצן עליה שמעתי כי היתה מנהלת מדהימה (שגם לא חפה מטעויות). היא הועפה בברוטליות נדירה על ידי המנכל שלומי דהן כשמתוקי נותנת לו רוח גבית

    שלומי היה מנהל פופולרי, במיוחד בקרב התלמידים וההורים. היה איש חינוך אך לא ידע לנהל. היה עסוק בעצמו בנרקסיזם מביך

    השאיר בית ספר מבולבל ועזב מסיבות לא ברורות למרות שהצהיר בתחילת דרכו כי הוא בעירוני ה' כדי להשער.

    חגית לוי מנהלת טובה שגם עשתה לא מעט טעויות. לרשות המורים וועד חזק שמייצג אותם נאמנה בכל ענין וענין. אין סיבה להתנפלות הציבורית הזאת שלא מקדמת כלום.

    לא ברור למה צריך לכתוב מכתבים אנונימיים וממה מפחדים כל כך המורים.

    יש מורים רבים שמעריכים את חגית גם אם לא תמיד מסכימים איתה.

    לגבי גילית יצחקי, טני לא עובדת איתה. רין לי דעה.

    תנו לנו לעבוד, עייפים כבר מהטלטלות האלה. נמאס

  18. מורה ותיקה בתיכון עירוני ה

    כתבה לא רצינית על מצב מורכב.
    המנהל הקודם שלומי דהן השאיר כאוס.
    פיטר מנהלת מצטיינת ועזב בעצמו תוך השארת בית הספר בשיפוצים אינטנסיביים
    חגית לוי לקחה על עצמה את המהול, עם מערכת מורכבת ואין סוף אילוצים שונים. עשתה לדעתי באופן טבעי לא מעט טעויות ןאני מקווה שתתקן אותן. עדין מנהלת טובה שמצעידה את בית הספר קדימה.
    בבית הספר קיים וועד מורים חזק המייצג את המורים נאמנה מול ההנהלה. אין סיבה לתת מקום למכתבים אנונימיים.
    בית הספר לא יוכל לעמוד בעוד טלטלה. יש גבול.
    לגבי מנהלת החטיבה הנוכחית, אני לא מספיק יודעת אני עובדת בתיכון.
    תנו לעבוד. הוועד ייצג אותנו המורים.

  19. מורה ותיקה

    אני מורה בתיכון, עבדתי כבר תחת מנהלים רבים מאוד. על כל אחד מהם היתה ביקורת, לעיתים חריפה. מנהלים רבים עזבו, אחת פוטרה למרות שהבנתי שהיתה מודל אנושי וחינוכי יוצאת דופן. כנגד המנהלים הגברים לא היתה כזאת התנפלות גוליה (אם כי אנונימית). שלומי דהן השאיר את בית הספר במצב מורכב מבחינות רבות והוריש אחריו שפע בעיות.
    חגית לוי קיבלה לנהל מערכת מורכבת מאוד, אנושית ותפעולית. היא מנהלת טובה, שבהחלט עושה גם טעויות וזה גם טבעי. לבית הספר וועד חזק שעושה תפקידו נאמנה בעמידה על זכויותינו המורים.

    לשם מה השיח האנונימי, הגס, המתלהם? זה מזכיר לי אלימות מקלדת אותה אנו מנסים למגר גם בקרב התלמידים.
    תנו לחגית לנהל, לנו ללמד, לבית הספר להתמודד עם המשימות האמיתיות.

  20. מורה ותיקה בתיכון עירוני ה

    גועל נפש של כתבה. מכתב אנונימי שמייצג לא ברור את מי.
    חגית מנהלת טובה. עושה טעויות כמו כל מנהל בשנותיו הראשונות, אך נשפטת בברוטליות הנשמרת כנראה לנשים (ראו מקרה המנהלת המעולה שולמית ניצן שפוטרה למרות שהיתה מדהימה).
    שלומי דהן הפופוליסט והנרקסיסט השאיר לחגית בית ספר בקשיים מרובים. ברח מהר והשאיר ירושה מפוקפקת.
    מבינה מחברות שעובדות בחטיבה שאכן יש קשיים עם המנהלת גילית. לא מספיק בקיאה, אני מלמדת בתיכון.
    תנו לעבוד. יש וועד חזק שמייצג אותנו היטב.

  21. אחת שיודעת

    אפילו נאנסת או קורבן עבירה מתראיינים בטשטוש ובעיוות קול, והרי הצדק איתם. אבל לנפגע באשר הוא, תמיד יש בושה, קושי לשתף בפנים גלויות.
    צריך הרבה כוחות נפש כדי לצעוק ״ מכאיבים לי״ במקום עבודה. הכתבה מתארת פגיעה קשה ביותר בהון האנושי של בית הספר, במורים.
    מבינה את הקושי להוביל מהלך בפנים גלויות לקהל הרחב
    אבל ברור שפנים גלויות לכותב הכתבה או לענת מארגון המורים . שאחרת זה לא היה מתפרסם.
    מה שלא מובן זו המבוכה והבושה של אותן כותבות בזכות המנהלת – להתייצב בפנים גלויות!!!
    לתמוך בה בשמן המלא!!! ממה אתן פוחדות? הרי אתן בצד הבטוח, הצודק ( לכאורה)
    אלא שלא, לא צודקות. צדקניות!!! צקצקניות.
    קדימה נראה אתכן בשמכן המלא מדברות בשבח המנהלות.
    הורים ותלמידים קוראים את התגובות. למדו אותנו שיח הוגן ואמיץ.
    אתן תוקפניות לא פחות מהמלינים שבטוח כואב להם מאוד! אתן אטומות ויהירות.
    ״ האחר הוא אני״ אבל לא בעירוני ה׳ ובטח שלא בקרב מוריו.
    שנה טובה לכן רפות כוח. תחזקנה ידיכן.
    אולי השנה במקרה יכאיבו לכן. ….היום אתן השיירה העוברת מחר אולי תהיו, אם יהיה בכם מספיק כוח, הכלבים שינבחו.

  22. אוירה קשה ופילוג

    תנו לחגית לנהל ותנו לחיות לחיות….ולידיעתכן "מורות ותיקות" הועד החזק היה המום מחוסר התמיכה והפחדנות של המורים. מה זה עוזר ועד חזק עם כל השפנים מסביב? מקווה שחגית תפסיק לבקש מהחברות המעטות שיש לה בבית הספר לכתוב פה תמיכה. אם אתן כל כך מאמינות במה שכתבתן מדוע לא הזדהיתן? מצחיק אותי שיש ביקורת על אנונימיות אבל התגובה אנונימית.ולכל מי שקורא ותוהה על התגובות פה הן מעידות רק על דבר אחד : חדר מורים מפולג!!!! קשה ומתסכל לעבוד ככה. מי שרוצה באמת אחדות שיתחיל להקשיב למצוקה ולהשפלות של מורים.ליותר מ 10 מורים ותיקים ירדו שעות כדי לייצר גימיקים מוזרים שברור שיתמסמסו כמו בימים של קובי זמיר..גם אני רוצה שיתנו לי לעבוד אבל הרוח הרעה מפריעה לי ולחברותי בחדר המורים וזו האמת המרה.

  23. הורה מודאג

    עיריית חיפה, ארנונה מהגבוהות בארץ אך ההשקעה במערכת החינוך העירונית מבזה! תשתיות עלובות, מבנים ישנים שרק החשש מפני קריסה או פרויקטים של נדלן מזיזים את העירייה משלוותה. 40% מילדי העיר במערכות חינוך פרטיות וזה אומר הכללל! מתי שמעתם על החלפת מנהלים ככ תכופה כמו בחוגים ועירוני ה בבתי הספר הפרטיים???
    יחס ההנהלות החדשות כמו במקרה המוזכר בכתבה מעיד על המצוקה של המורים. צריך להקשיב לסגל המורים ולקחת בחשבון שרבים חוששים לתמוך פן יבולע להם. לא תקין שנשלח כבר מכתב שלישי אנונימי על ידי קבוצות שונות של מורים בלי שמישהו יעשה סדר ויבדוק מה קורה שם???
    המורים הם הכוח של ביה"ס שפועל יותר מ50 שנה עם צוות שמניסיוני כהורה עושה עבודת קודש.

  24. מורה שנצרב

    כל מי שלא עבד תחת שרביטה של חגית – לא יכול להבין במה מדובר. היא מתעתעת ומציגה מצג שווא. יכולה לחייך כלפי חוץ אך בתוך החדר לצעוק ולהשפיל.
    היא מנסה כל הזמן לפגוע בזכויות המורים. מקצצת בשעות ובגמולים (לאן הולך הכסף???). מצפה שאנשים יעבדו יותר וישתכרו פחות ופחות.
    ההתנהלות הזו אולי עוברת חלק אצל חלק מהמורים החדשים אבל מורים ותיקים יודעים היטב את זכויותיהם – בדיוק כפי שכל עובד במדינת חוק דמוקרטית בשנת 2018 צריך לדעת.
    על רקע זה נוצרים קונפליקטים רבים. חגית מסכמת דברים בפגישה ואחר כך פועלת כאילו כלום לא סוכם. כשמורה פונה הוא ננזף. היא יוצרת מציאות מדומה, מעוותת ומשקרת וכועסת על מי שלא מאמין בשקרים של עצמה – ממש מקום עבודה לא שפוי!!!

  25. חיים

    הורה מרוצה. נראה שהתגובות האנונימיות והמזלזלת באות מאותו אדם אשר מונע מגחמות ומירמור אישי. לא אתפלא אם זה מישהו/י מסגל המחנכים בבית הספר שלא מרוצה ממשהו שנעשה בהקשרו באופן אישי ודואג לנסות להחתים את שמן של חגית וגילית. אם התלונות היו מגיעות ממישהו מודאג באמת לא היו העלבות זולות והן לא היו באות ממקור אנונימי. בכל אופן ילדיי לומדים בבית הספר ורעייתי ואני מרוצים מאוד מהתנהלותן ורואים בהן נכס חיוני לחינוך ילדינו. תמשיכו בדיוק כמו שאתן!!!

  26. מורה להסטוריה

    ההסטוריה של עירוני ה' מדברת בעד עצמה . שבעה מנהלים במשך כ-50 שנה. בהתחלה מנהלים היו מורים חיפאיים ואיכפתיים ברמה גבוהה שצמחו מתוך בית הספר ונשארו לנהל שנים רבות. בהמשך הצניחה העיריה מנהלים זרים ומנוכרים שכל מה שעניין אותם זו הקרירה האישית שלהם. ראשון ברשימה אדון קובי זמיר , צעיר יהיר ומגלומן שעף אחרי 3 שנים על שחיתות. אחריו שלומי דהן שהצהיר כי הוא בא על מנת להשאר אבל השמועה היתה שנפגע מעירית חיפה ולכן עזב לטירת הכרמל. לא היו קופצים לנהל את עירוני ה' אולי בשל העובדה שנהרס בידי מנהלים שבאו והלכו ואולי משום שעירית חיפה כבר מזמן הזניחה את בית ספר הדגל שלה .בכל מקרה האחרונה ברשימה ,המנהלת הנוכחית גברת לוי שנחתה על בית הספר מעכו ,היא הגרועה ביותר. כלומר מנקודת מבט הסטורית בית הספר רק מידרדר. הגרוע מכל אצל גברת חגית זו העובדה שמטרתה העקרית היא למחוק את ההסטוריה המפוארת של בית הספר. ברור שגם היא תלך בהזדמנות הראשונה שתהיה לה. עירוני ה' הפך למקפצת קרירה לאנשים מפוקפקים שאין להם מושג ירוק בניהול. אז מה נשאר? פשוט לחכות שתיפול או שיציעו לה הצעה טובה יותר ותברח כמו קודמיה…אילו היו 60 שניות של הסטוריה עצובה…

  27. מורה משקיענית ואכפתית

    סוף סוף התפנייתי להגיב ברצינות לכתבה. לפי התגובות כאן יש פזיזים שמתלהמים סתם, ויש רציניים כמוני שכואבים ורוצים שינוי. אני מורה רצינית שמייחלת לשינוי משמעותי כבר שנתיים. שתי המנהלות החדשות של עירוני ה' כפי שכתבו פה, הן יבוא זול למערכת. כפי שפורסמו כתבות לאחרונה, מנהלים חדשים מתקבלים לניהול ללא סינון רציני בשל חוסר במנהלים. אצלנו זה ממש ברור. המציאות הקשה טופחת בפנים. חדר מורים מפולג ופחד לדבר. המנהלת בונה על זה שעוד מעט ישכח הכל. גם בשנה שעברה היו מכתבים נגד המנהלות אבל מכיוון שהתקשורת לא היתה מעורבת זה התפוגג. אולי הפעם יקרה משהו . אני מחכה לנס. אולי בחנוכה חג הניסים, תכריז על התפטרותה או שימצא משהו נגדה…חבל שרוב המורים אצלנו יושבים על הגדר רגל פה רגל שם…

  28. מורה משקיענית ואכפתית 2

    מה גורם לך לחשוב שהאחרים הגיבו בפזיזות? את חוזרת על מה שנאמר לפנייך. לא חידשת.
    אולי בעצם החידוש היחיד זה שהנפת את דגל הפאסיביות . מחכה לנס שיקרה בחנוכה.
    חבל שלא הצעת ממקומך הכואב והרוצה שינוי משהו פועם יותר, תובעני הלכה למעשה.
    חוששתני שבשל מורים כמוך במערכת שרק מעידים על כאבם אבל לא עושים כדי לפעול, ניתקע חגיגית עם חגית.
    אולי תקראי לכינוס מורים? אולי תשביתי את חדר המורים? אולי תכתבי כאן מה קשה ומפריע בהתנהלותה של חגית וגילית( אם ידוע לך על שתיהן)
    אולי???? ואולי זה מגיע לנו?? אנחנו כול כך שותקים וכנועים שזה מגיע לנו.

  29. שולמית ניצן

    עצוב לי לקרוא. יש בבית הספר מורות ומורים משובחים במיוחד. אני זכיתי להתבונן ביצירתיות, ביוזמות הרבות שבאו מתוך שמחה ואהבה למקום. אני חושבת ששלומי דהן התחיל לקלקל את האווירה ולטלטל את בית הספר עם הגירוש שלי. הוא עשה את זה באופן מרושע למרות שבאותה שנה קבלנו פרס חינוך ושינה את הסיבה לפחות פעמיים. לדעתי היה לו קשה לראות את החדווה בחטיבה.
    שלומי דהן ידע לברוח מבית הספר לפני שיתפרסמו הנתונים הקשים. בתקופתו ירד שיעור הזכאות לבגרות מ-92% ל-76%. הוא עזב והשאיר בית ספר בבלגן הכי גדול שהיה אי פעם.
    אני לא מכירה את המנהלות, אבל אני חושבת שחגית הבינה את מצוקת המורות והמורים וכדאי לכם/ן לתת לה זמן לתקן. בעיניים שלי זו היתה כמעט משימה בלתי אפשרית לייצב את בית הספר המפורר.
    אתם/ן צוות מעולה ומשובח וכדאי שתתנו את הזמן לשקט המגיע לכם/ן.
    מאחלת לכם/ן מעומק ליבי שנה טובה מוצלחת ומאושרת

  30. מורה

    יש לנו בית ספר טוב, מקום שהוא הרבה יותר ממקום עבודה.
    בואו נשמור עליו. נפסיק את ההתלהמות שיצאה מכלל שליטה.
    בואו נדבר עם חגית על מה שכואב. מנסיוני האישי היא מקשיבה.
    בואו לא נחריב את הבית
    יש לנו הרבה עבודה אמיתית לעשות

  31. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שולמית , הלואי שיהיה לנו השקט המיוחל. לצערי כל הזמן הספינה שנקראת עירוני ה' מטולטלת. כל מנהל חדש מנסה להיות כוכב עולה ממציא גימיקים מיותרים ובעקר לא מכבד את מוריו. כולנו מייחלים ליציבות.

  32. מתבונן על עירוני ה מזה שנים

    רק מישהי כמו שןלמית ניצן יכולה להכנס ולהגיב בשמה בלי להסתתר מאחורי תגובה אנונימית. סחתיין עליה. למה לכל הרוחות היה צריך לפטר אותה? שמישהו יסביר לי. מה היה המעשה החינוכי המופלא שעשתה אותה חבורה שעמלה במחשכים כה קשה לסלק אותה מדרכם? דהאן כבר מזמן בעיר אחרת, מתוקי כבר לא פה, רק ההרס נשאר מאחוריהם. בושה למערכת החינוך של חיפה

  33. מי יציל את הבית שלי

    מי שמחריב את הבית זה לא אנחנו אלא שתי מנהלות שלא יודעות לנהל. האחת מתאימה להיות דיילת קרקע במקרה הטוב או משווקת של חברת קוסמטיקה והשנייה מתאימה לחזור להיות מנהלת פדגוגית בעיירה קטנה ורחוקה ובטח לא מנהלת בית ספר שש שנתי בחיפה!! צמד חמד לא מוכשרות ולא מתאימות לתפקיד. לכו הביתה . הצפון קורה לכן. תקימו יחד חברה ללקים!!! עירוני ה' ספג כבר מספיק מכות רוצים שקט . עירית חיפה תתעוררו על העיר שלכם. חורבן הבית:ויצו רעות בית הספר הפתוח זכרון יוסף עירוני ה' . נמאס. לא פלא שההורים רושמים לליאובק ולריאלי!!!! גם רוב ילדי המורים של עירוני ה' מזמן כבר עברו לשם…מה שממש,לא היה בעבר הלא רחוק. מי יציל את הבית שלי?

  34. הגיעו מים עד נפש

    למתבונן בעירוני ה' שנים תאמין לי אם היו יודעים מי יגיע במקום שולמית היו חושבים פעמיים. בכל מקרה אנחנו בשנים האחרונות חווים ניהול כושל, מחטף לאנשים שרוצים להוסיף ניהול שכזה לרזומה שלהם. מי שסובל זה המורים שפשוט נמאס להם. הגיעו מים עד נפש.

  35. להורה המודאג

    מורים ותלמידים הגיעו כל בוקר בחדווה לבית הספר, ונשארו מעבר לשעות הפעילות. האלימות נעלמה מבית הספר והכל התנהל באוירה טובה ונעימה.
    אבל כשגורשה שולמית, לרוב הורים זה לא היה איכפת כלל, ורק בודדות יצאו למאבק להשארתה.
    המפקחת הראשית ועוזרותיה, יחד עם מחלקת החינוך של חיפה פעלו יד אחת כדי לסלק את שולמית, ללא כל התחשבות בטובת התלמידים. למעט המפקחת שהלכה לעולמה, רוב בעלי התפקידים במשרד החינוך ובעיריה נשארו בתפקידם, אך אינם נותנים את הדין.
    שלומי כבר פוזל לתפקיד בעריית חיפה, ואם לא הספיקו לנו מעלליו בעירוני ה, נקבל אותו במחלקת החינוך של העיריה יחד עם יועצת אחיטופל שיעצה לו להפטר משולמית.
    בדמוקרטיה האזרחים מקבלים מה שמגיע להם. כמה עצוב.

  36. מצב על הפנים

    עירוני ה' פשוט עובר התעללות כבר שנים. כיום שיפוצים בלתי נסבלים .נפתחה שנה באבק ורעש . חדר מורים חדש שנחרב משום מה .צפיפות לכלוך וגועל נפש. עירית חיפה מזלזלת באחד מבתי הספר החשובים בעיר. לא יאמן שזו שנת בחירות ולא משקיעים בחינוך. יש בריחה המונית לליאובק וריאלי. עירני ה' בזמני היה בית ספר מעולה. לצערי המנהלת החדשה לא משתלטת על המצב. מסכנה. כנראה לא מספיק חזקה מול העיריה וכנראה גם לא מספיק מוכשרת . חבל על בית הספר . מורים בחדר המורים באוירה קודרת ונוראית ומשחקים אותה שהכל טוב. לא מספיק שחגית וגילית לא מוכשרות ולא מתאימות הן פועלות בדרך של השלטת פחד וטרור. מצב עגום. משהו חייב להשתנות. אולי מישהו מהעיריה יבוא לעשות בדק בית? ראש העיר למשל…שנת בחירות לא?

  37. עוד מורה שעצוב לו

    אומרים: פני הכיתה כפני המחנכת. במקרה של חגית – פני המורים כפני המנהלת – אם המנהלת דו-פרצופית: על פני השטח הכול טוב ויפה ופרוייקטים מתקדמים, אך מתחת לפני השטח פוגעת במורים, והם נותרים מאוכזבים, פגועים, מתוסכלים, לא יכולים לומר את האמת בפרצוף – אזי גם הם "דו-פרצופיים"… חבל מאוד שזה המצב! צר לי שמורים לא שמים לב לחבריהם שנפגעים, וממשיכים לשתוק ולהיות עסוקים רק בענייניהם האישיים! יש כאן הפקרות, וכדאי להתעורר!

  38. עוד מורה שעצוב לו

    אומרים: פני הכיתה כפני המחנכת. במקרה של חגית – פני המורים כפני המנהלת – אם המנהלת דו-פרצופית: על פני השטח הכול טוב ויפה ופרוייקטים מתקדמים, אך מתחת לפני השטח פוגעת במורים, והם נותרים מאוכזבים, מתוסכלים, חסרי אונים, לא יכולים לומר את האמת בפרצוף – אזי גם הם "דו-פרצופיים"… חבל מאוד שזה המצב! צר לי שמורים לא שמים לב לחבריהם שנפגעים, וממשיכים לשתוק ולהיות עסוקים רק בענייניהם האישיים! כדאי להתעורר! גם אתם עלולים לחטוף יום אחד… ולא יהיה מי שיעזור לכם!

  39. מורה מהצוות

    אני גם מצוות המורים של בית הספר וקראתי פה את התגובות. לא מבין איך יש כל כך הרבה תגובות שמבקרות ולא מרוצות מהניהול ובבית ספר מתהלכת המנהלת כאילו הכל טוב . האם זה בשל האטימות המאפיינת אותה? האם זו מסכה? האם זה רצון ליצור מציאות מדומה? הרוב כבר מבין שהעיריה רוצה רק שקט. מה שברור שמורי עירוני ה' לא יבחרו בראש העיר שלא אכפת לו. בינתיים אנחנו באים לבית הספר ונמנעים מלפגוש את שתי המנהלות הללו…וגם די הפסקנו לדבר אחד עם השני. תחושה של מצב אבוד..אני עוקב אחרי התגובות פה אולי מישהוא יצוץ עם רעיון מה עושים? אמשיך לעקוב!

  40. מורה בפנסיה תודה לאל

    אני מורה פנסיונרית שנפגעה מחגית. לאישה הזאת פשוט אין לב. עבדתי הרבה מאד שנים בעירוני ה'. בית הספר היה הבית השני שלי . אהבתי את העבודה ואת התלמידים. בהתחלה התרשמתי לטובה ממנה, ואז לאט לאט התחלתי להכיר את הצביעות שלה. אשה נחשית, מבטיחה ולא מקיימת, משקרת במצח נחושה להורים למורים. מתחנחנת לתלמידים ולחברותיה להנהלה. בהמשך פגעה בי אישית. אשה לא נעימה שתלטנית ומתנשאת. מזל שאני כבר לא שם. חבל לי על חברותי שנשארו לסבול אותה וממנה.

  41. תלמיד בבית ספר

    כתלמיד שלומד בבית ספר, קראתי את התגובות וגם התלמידים חווים ככה. הגענו ליום הראשון והתחלנו לגרוף מים מהמסדרונות במקום דלתות וילונות אמבט, מרגיש כמו ללמוד בבית ספר במדינת עולם שלישית הכיתות ללא מזגנים, ללא מחשבים, ללא מים לשתייה!! ככה אי אפשר לנהל מהלך לימודים תקין!! מגיעים בתלונות אליה ובתגובה היא אומרת "שיפצנו אגף שלם בשבילכם!" עדיף אגף ישן עם תשתית ראויה מאשר אגף חדש שכל מה שיש שם זה מלא אבק! אומרים לנו זה יעבור וישתפר תפתחו חלון יהיה קצת אוויר יהיה אוויר כן אבל רעש יהיה מלא מהעבודות בחוץ. הבטיחו שעד סוכות הכל יגמר נראה מה יהיה.

  42. מייחל לשינוי

    לצערי אני מסכים עם כל מה שכתוב פה על שתי המנהלות הכושלות של עירוני ה'. בעבר הלא רחוק היתה מנהלת נהדרת לחטיבת ביניים אסתר גפני. אשה נבונה עדינה וקשובה למורים. אישית אהבתי את ישראל מצליח ז"ל . קשה להתחבר לסגנון החדש של הניהול. רמה נמוכה הכוללת מניפולציות שקרים הפרד ומשול ומסרים כפולים. אין הקשבה אמיתית למורים. הם תמיד יהיו אצל גילית וחגית במקום האחרון.

  43. סמינר ירושלים תחת לחץ

    יצאנו בחופש לסמינר בירושליים קומץ מורים. חגית עברה מורה מורה והפצירה לצאת. "קודם כל לפני שאת/ה מדבר/ת לסמינר נרשמת?" כביכול בדיחה אבל היה לחץ. יצאתי.התבוננתי מבחוץ. גילית המנהלת כל הזמן הצטלמה והיתה בפלפון (היא לא נפרדת לרגע מהאינסתוש) אם תשאלו מה היה בסמינר אולי תזכור את ארוחת הבוקר…חגית היתה באופוריה וכל הזמן אמרה כמה כייף ונפלא ונהדר וצות מוביל ושכחה שחצי מהם יצאו כמעט תחת איום…בקיצור קצת הרגשתי שלא בא לי להיות חלק מזה כי זה לא אמיתי. הצביעות חוגגת. אולי חלק ממי שיצא הרגיש כמוני שהיה עדיף להשאר בבית ולעשות לביתי. עם כל הכבוד ל"צוות המנצח " זה היה קצת פתטי….

  44. למתבונן/ת

    איך דהן יצא בזול מכל ההרס והחורבן שזרע? מעניין אם בטירת הכרמל כבר מבינים שההקסמה שלו מסוכנת

  45. מורה אופטימי

    הלואי ומשהו ישתנה בעקבות הכתבה והתגובות. ..זה מה שאני מאחל לעירוני ה' ומוריו לשנה החדשה.

  46. מרי סעאדה ח'יל

    עצוב לשמוע ולקרוא את הכתבה ואת התגובות.
    מאחלת לכם צוות נפלא להגיע להבנה עם המנהלות.
    שתצליחו לחנך, ליצור וללמד ברמה הכי טובה כמו שאתם יודעים.

  47. אסטרטגיה הרסנית

    לצערי, הסיפור של הניהול בעירוני ה הוא תולדה בין היתר, של אסטרטגיה ניהולית. זו,אסטרטגיה של מי שעמדה מאחורי ההתנהלות בבתי הספר אצלנו בחיפה בתפקיד יעוצי מטעם מחלקת החינוך. למיטב,ידיעתי היתה זו מיכל ראזר שמשחזרת אסטרטגיות אלה במוסדות שונים. האסטרטגיה כוללת פיטוד דמות מובילה, במקרה זה שולמית ניצן שהיתה מנהלת בחסד. זאת למען יראו ויראו. לאחר מכן מושתת שיח פוגעני שתוצאותיו נראות לאחר תקופה. היום הכל יוצא החוצה. היום היא עושה זאת בארגונים נוספים. בואו נחזיר את השיח הקשוב, המכבד, המקצועי, שנוכל לפתח את האוטונומיות של המורים ומוכל לתת את כל הטוב שאנחנו יודעים.

  48. לא מצחיק

    חידה לשבת:
    מי המנהל שכאידאולוגיה הוריד את המשמעת?
    הוריד את הציונים?
    פיטר מנהלת מצליחה?
    חשב שזכל זה יספג באוויר?
    הלך לעשות את הקטע שלו בטירת הכרמל?
    בין הפותרים נכונה תוגרל מכונית

  49. ימים נוראים

    גברת חגית אני מאד מקווה שאת קוראת את כל התגובות פה ואת מבינה שמעמדך בבית הספר לא יציב בלשון המעטה. נצלי את עשרת ימי התשובה לחשבון נפש.נצלי אותם לחשוב על כל אלה שפגעת בהם בלי להניד עפעף. שיקרת במצח נחושה חייכת ותקעת סכין בגב. את אשה קרה ורעה.את פוגשת במסדרון מורים שמחייכים אליך ולעולם לא תדעי מי מהם מייחל לכך שתחזרי למקום ממנו באת. את לא שייכת ולא מתאימה.אולי אם תבקשי יפה סליחה אלהים יסלח אבל על חטאים שבין אדם לחברו אני בספק גדול.

  50. אמא צילה

    כאמא לשני תלמידים בהווה ותןמידה בעבר, אני חשה שינוי לטובה בבית הספר. אני חא יודעת מה קורה בחדרי המורים ודואגת.
    אם המורים והמנהחת לא ישכילו לדבר ולפתור בעיות, זו תהיה בכיה לדורות

  51. יואל ש.

    חמעניין מי מהמורים מתנהל ככה, בפראות, השמצות ואלימות כלפי המנהלת. איזו הגזמה וגוזמה

  52. אמא וגם מורה

    המנהלות צריכות לכבד את המורים להקשיב להם לדאוג להם. אמן שמכל הכתבה הזו מה שיצא זה שהן ישכילו להשתפר ולספור את המורים. אנחנו אלה שנמצאים יום יום בכיתות ומחנכים ומגיע לנו יחס הוגן ולא מתנשא ומזלזל.

  53. תגובה ללא מצחיק

    לא מצחיק האישו פה הוא לא שלומי. האישו הוא חגית וגילית.זה ההווה שלנו! העבר כבר לא מעניין. מה זה משנה מה היה…חשוב מה יהיה!!! אני נוטה להאמין שהכתבה עשתה את שלה ויהיה שיפור. לפחות אולי לחלק מהמורים ירד האסימון לא לשתוק על מצוקות ולא לתת יד לרמיסת כבוד המורים. אם זה הושג…דיינו!

  54. תגובה ליואל

    יואל.ש. מעניין אם אליך היו מתנהגים כאילו אתה לא קיים ולא רואים אותך ממטר איך היית מגיב ומרגיש.איך אתה יודע שזו הגזמה וגוזמה? לפי מה אתה שופט? התגובות הרבות פה מעידות על מצוקה אמיתית וכאב אמיתי של מורים.אם המנהלת תשנה דרכיה המורים יעמדו לצידה. צריך לדעת טיבה של מנהיגות נכונה ואיך לרכוש את אמון המורים.

  55. יואל ש.

    הגזמה וגוזמה.
    אישתי עובדת בעירוני ה'.
    חלק לא מבוטל מבאות ביתנו הן מורות בבית הספר. יודע שיש פה הגזמה ויומרה לדבר בשם כלל המורים.
    יודע שהמנהלים הקודמים קיבלו יותר גב למרות שעשו כל אחד את שגיאותיו.
    המנהלת לא מושלמת כנראה, אבל חלאס עם הפראות הזאת.

  56. מרדן

    למורי עירוני ה' נשמעת פה הרבה ביקורת על המנהלות. נראה שהן ממש לא מתאימות. למה אתם מפחדים לעשות משהו? לדעתי הכל צריך לצוף .קראו להן לסדר. אתם הרוב! אתם הרשות המבצעת …בלעדיכם לא יהיה בית ספר.תפסיקו לפחד !!!

  57. יואל יואל אין לך מושג ירוק

    כלל המורים אדישים או פחדנים. יש קומץ.קטן של חברי הנהלה בעקר שרוצים להשאר בה ותומכים במנהלות. אם אתה בעל של מורה והיא טוענת שהכל טוב מה הבעייה שלה להשמיע פה קול? למה בעלה צריך לסנגר פה ולצעוק הגזמה…הזוי! שהמורה וחברותיה החושבות שהכל בסדר יזדהו פה בשם.נראה אותן. מצחיק או עצוב שגם אילו שחושבים שהכל נהדר נהיו אנונימיים…חדר מורים אנמי ואנונימי. עצוב ומדכא! אוירת נכאים. בית ספר קורס.צריך דחוף פינוי בינוי לא מספיק שיפוצים.

  58. תגובה ליואל שלא מבין את גודל הבעייה

    מעניין מי המורה שבעלה כותב פה ומגיעות אליהם הביתה מורות…מכיון שהן מורות שיש להן זמן לבקר כנראה הן לא מבלות הרבה בבית ספר כדי לספוג את האוירה הקשה. חדר מורים מנוכר ומפולג. אוירה של איש איש לעצמו . הרבה מורים מיואשים שהרימו ידיים…והרבה אדישים. אפטיות זה שלב מדאיג אבל ברור שזו השרדות מול מנהלות שמטילות אימה ושררה!

  59. "משהו רקוב בממלכת דנמרק"

    עירוני ה' היה פעם בית ומשפחה…היום הבית מתפורר והמשפחה מפולגת ושסועה. זה גם קורה במדינה כולה. מנהיגות של פאשיסטים לא מתורבתים שהורסים לנו את הבית. הכל רקוב…עצוב.

  60. היהפוך נמר חברבורותיו?

    לא נראה לי שמה שהיה פעם עירוני ה' יחזור. הכאוס ומצב הניהול מידרדר משנה לשנה. המנהלת הנוכחית גברת לוי, ממש לא אשה משיכמה ומעלה. כך גם אילנה טרוק שמגבה אותה, אשה בינונית ולא אינטליגנטית שאין לה מושג בחינוך. לחגית יש מה ללמוד בניהול. כמו אחרים לפני , אני טוען שיש סיכוי שחגית תשתפר בעקבות הכתבה והתגובות. למרות שיש פתגם האומר: "היהפוך נמר חברבורותיו?" מסופקני. אבל יש לי מעט תקווה. לגבי גילית זה כבר שונה. גם אם תיזהר, היא ממש לא מתאימה. שלומי דהן ממש עשה נזק לבית הספר שעזב והביא את השתיים האלה.

  61. אן נונימי

    ומה את/ה? האנונימיות שחוגגת פה מעידה על פחד חרדות ואימה זה נשמע נורמלי בחדר מורים תקין?

  62. הורה בלי ציפיות

    פגשתי באספת ההורים את שתי המנהלות מאד לא מרשימות. ממש לא הייתי מגדיר אף אחת מהן משיכמה ומעלה. לא היתה שום אמירה חינוכית שעשתה עלי רושם. גם בית ספר נראה גרוע. הבן שלי שם רק בגלל חברים. מקווה שישרוד את השנים שם. לא מקנא במורים. אין מעוף ואין חזון .

  63. אמא מודאגת

    אנא, משרד החינוך, אילנה טרוק,
    עיזרו למנהלות להחזיר את החיוך לבית הספר.
    לטובת התלמידים דרך המורים

  64. זמן חשבון נפש וסליחות

    גם אני רוצה לחייך! אז אולי הגיע זמן סליחות והתחלות חדשות. מקווה שהמנהלת קוראת ומבינה שצריך לשים לב למורים. אנחנו השליחים שלך . לא ההורים לא העיריה …המורים הם הפנים והמראה של בית הספר. שני דרכייך וייטב לכולם. עשי חשבון נפש וצאי לדרך חדשה עם הפנים למורה. אולי ככה יחזרו החיוכים לחדרי המורים. אגב חשוב: בקרי בחדרי המורים לפעמים…שאלי מה נשמע מה צריך…בקיצור תפנימי את כל מה שנאמר כאן!!!

  65. כמה חבל!

    מנהלת גרועה שעושה מה שטוב עבורה ועבורה בלבד! נסיונות רבים שלי לערב את המפקחת עלו בתוהו. בסופו של דבר נאלצתי להעביר את בתי לבית ספר אחר וכמה טוב שעשיתי, האור חזר לה לפנים, היא מאושרת. בעירוני ה נתקלה רק במחסומים ובמנהלת שאמרה לה שהיא לא יכולה.
    אם מי מהכתבים בכלבו, או אנשי משרד החינוך או בעיריה, רואה את כל התגובות ועדיין חושב שהכל בסדר בממלכת עירוני ה, נא חשבו מסלול מחדש, חיקרו מה קורה בבית הספר!

  66. מורה שכואב לו

    אני הייתי רוצה שסער הראל ואילנה טרוק יקראו פה את כל התגובות וישאלו לפחות שאלה: האמנם המנהלת משיכמה ומעלה? אם זה היה נכון האם כל מה שכתוב פה היה נכתב? 71 תגובות הרוב תלונות ומפח נפש ממה שקורה בבית הספר. אתר בנייה קורס ואי יכולת של ההנהלה המצומצמת והמורחבת לשקם את ההריסות.אנשים לא מתאימים בתפקידים השונים לא מרימים את בית הספר ולא מחזירים את ההילה שהיתה לו בעבר. פשוט עצוב מה שקורה בעירוני ה'…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר