אילנה טרוק (צילום: שושן מנולה)
אילנה טרוק (צילום: שושן מנולה)

"לא ניפגש עם ועד הפתוח עד לחזרת הילדים ללימודים"

למרות שוועד ההורים של בית הספר הפתוח בישר להורים כי נקבעה להיום פגישה עם עיריית חיפה להמשך המשא ומתן, ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק הודיעה במכתב להורים כי עד שהתלמידים השובתים יחזרו ללימודים לא יתקיימו כל מגעים עם הוועד

פורסם בתאריך: 5.9.18 16:13

למרות שבתגובה שפרסם הבוקר (רביעי) ועד ההורים של בית הספר למכתבם של ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק ושל מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל נכתב כי "נקבעה שיחת המשך עם העירייה להיום בבוקר ואנחנו בטוחים שנמשיך להתקדם לעבר פתרון", מודיעה כעת טרוק באופן חד משמעי כי עד שהתלמידים השובתים לא יחזרו ללימודים לא יתקיימו כל מגעים עם הוועד.

במכתב ששלחה בדקות האחרונות טרוק להורי בית הספר נכתב: "היום הופץ לכם מייל מוועד ההורים שבו הועבר מסר שלפיו העירייה אמורה להיפגש הבוקר עם ועד ההורים להמשך שיחות המשא ומתן. עוד נאמר שהעירייה ומשרד החינוך מדברים בשני קולות. ברצוני להבהיר לכם כי העירייה ומשרד החינוך רואים עין בעין את הדברים, כי אין ערוצים עקיפים או נוספים מול ועד ההורים וכי לא יהיו פגישות נוספות עד לחזרת הילדים לבית הספר".

 

 

עוד מדגישה טרוק כי "כל אינפורמציה אחרת היא אינפורמציה מטעה", ובהמשך היא מציינת את שני הנושאים שסוכמו עם הוועד אתמול בפגישה בין הצדדים: הכנסת יועץ לבית הספר לשלושה ימים בשבוע למשך שלושה חודשים; והקריטריונים לקבלה לבית הספר יתבצעו לפי הסדר הבא – אזור הרישום הרשמי (ללא פרויקט הפינוי-בינוי של פרשקובסקי), איחוד אחים עד כיתה ה' (כיום איחוד האחים הוא עד כיתה ד'), אזור הרישום המורחב (כולל הפרויקט של פרשקובסקי), עשרה אחוזים משכונות מוחלשות ולסיום הגרלה פתוחה.

טרוק סיימה את מכתבה להורים בקריאה לשלוח את ילדיהם לבית הספר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבנר

    אילנה טרוק אישה מדהימה אשר פועלת לילות כימים למען התושבים. המשיכי כך!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר