פרופ' שמעון עמר (צילום: יח"צ)
פרופ' שמעון עמר (צילום: יח"צ)

נשיא חדש למרכז האקדמי ויצו

פרופ' שמעון עמר נכנס לתפקידו כנשיא המרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו בחיפה. עמר, שהחליף את פרופ' דוד אלכסנדר, נבחר על ידי ועדת איתור בראשות מנכ"ל משרד החינוך לשעבר ד"ר שמשון שושני

פורסם בתאריך: 15.10.18 17:04

פרופ' שמעון עמר נכנס אתמול (ראשון) לתפקידו כנשיא המרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו בחיפה. עמר החליף בתפקידו את פרופ' דוד אלכסנדר שעמד בראש המוסד האקדמי משנת 2002 וסיים לאחרונה את תפקידו. ועדת איתור בראשות מנכ"ל משרד החינוך לשעבר ד"ר שמשון שושני בחרה בעמר מבין עשרה מועמדים.

עמר הוא בעל תואר דוקטור במדעי החיים מהאוניברסיטה למדעים וטכנולוגיה בניס-סופיה אנטיפוליס שבצרפת. משנת 2010 ועד לאחרונה הוא כיהן כנשיא מכללת אוהלו לחינוך, למדעים ולספורט בקצרין, שם הוביל מהלכים להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21. בתפקידיו הקודמים היה עמר מנהל אסטרטגיה לפיתוח עובדים ומנהלים בחברת אינטל העולמית, מנהל מה"ט (המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית) ומנהל האגף להכשרה ופיתוח כוח אדם במשרד העבודה והרווחה, וכמו כן הוא ייסד את המחלקה לביו-טכנולוגיה במכללת אורט בראודה בכרמיאל ועמד בראשה.

 

 

עמר: "בעידן הנוכחי, לאחר עבודה ארוכת שנים בתחום מדעי החיים, בהייטק ובהתאמת הכשרת המורים למאה ה-21, הדבר הנכון והטוב ביותר עבורי לעסוק בו כעת הוא תחום העיצוב והאמנויות. אני מרגיש שאלה הם עיסוקים שיש להשקיע בהם ולהביא אליהם מהניסיון שנצבר בתחומים אחרים. עלינו להחזיר לצעירים בארץ את הצד הרוחני שאותו די איבדנו לאחרונה. כמכללה המובילה בתחומי הארכיטקטורה, התקשורת החזותית, העיצוב והניהול, בשילוב עם הכשרת מורים בתחומים האלו, עלינו לאתגר ולהוביל את השינוי הנדרש במערכת החינוך כדי לתת את המקום הראוי למקצועות כל כך חשובים ונחוצים לנפש האדם בסביבתו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר