קמפוס העיר של אוניברסיטת חיפה ברחוב הנמל (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
קמפוס העיר של אוניברסיטת חיפה ברחוב הנמל (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

נחנך קמפוס העיר של אוניברסיטת חיפה

הקמפוס החדש בעיר התחתית ישמש את תלמידי בית הספר למדעי הנתונים והוא כולל את החוגים מדעי המחשב, מערכות מידע וסטטיסטיקה. ראש העיר יונה יהב אמר כי זהו תיקון של עוול היסטורי שנגרם כשהאקדמיה קבעה את מושבה הרחק מהעיר

פורסם בתאריך: 25.10.18 12:15

קמפוס העיר של אוניברסיטת חיפה נחנך אתמול (רביעי) בטקס רשמי. בקמפוס החדש, שנמצא ברחוב הנמל 16 ומשתרע על פני שטח 2,500 מ"ר בשתי קומות, ילמדו תלמידי בית הספר למדעי הנתונים, והוא כולל את החוגים מדעי המחשב ומערכות מידע וסטטיסטיקה. הלימודים בקמפוס יחלו כבר בשבוע הבא.

בטקס הפתיחה אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "זהו יום מרגש עבורנו שבו החזון שהצגנו הופך למציאות".

לדבריו של רקטור האוניברסיטה פרופ' גוסטבו מש, עיריית חיפה הכשירה מבני מגורים לטובת הסטודנטים שילמדו בקמפוס. מש הוסיף כי הקמפוס החדש הוא חלק מחזון המולטיברסיטה – הפיכתה של האוניברסיטה לעירונית עם קמפוסים בכל רחבי חיפה והצפון.

 

 

שר החינוך נפתלי בנט שלח ברכה מצולמת שבה הוא אמר כי מדובר בצעד שכולם ירוויחו ממנו: "השילוב בין אקדמיה איכותית לתרומה לחברה ולמדינה הוא הנוסחה הנכונה".

ראש העיר יונה יהב אמר לראשי האוניברסיטה כי במעשיהם הם מתקנים עיוות היסטורי שנעשה עם הקמת המוסדות האקדמיים הרחק מהמרכז העירוני. הצעד שביצעו, אמר יהב, מהווה הבעת אמון של האוניברסיטה בעיר התחתית שמצטרפת לאמון של גופים נוספים שקבעו שם את מושבם.

מלבד הקמפוס שנחנך אתמול פועלת האוניברסיטה בעוד שלושה מבנים ברחוב הנמל ובמבנה נוסף ברחוב שער פלמר שאותו היא חכרה מהעירייה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר