תלמידי בית הספר אליאנס בחולצות שחורות (צילום: מועצת התלמידים של בית הספר אליאנס)
תלמידי בית הספר אליאנס בחולצות שחורות (צילום: מועצת התלמידים של בית הספר אליאנס)

דרום שחור: תלמידי חיפה למען תושבי הדרום

אלפי תלמידים מבתי הספר בחיפה הגיעו היום ללימודים בחולצות שחורות כדי להביע תמיכה והזדהות עם תושבי הדרום בכלל ועוטף עזה בפרט ולהעלות את המודעות לסבלם

פורסם בתאריך: 6.11.18 17:45

אלפי בני נוער מבתי הספר בחיפה הגיעו היום (שלישי) ללימודים בחולצות שחורות כדי להביע תמיכה והזדהות עם תושבי הדרום, להעלות את המודעות לסבלם וליצור שיח בעניין. ההגעה לבתי הספר בלבוש שחור היא חלק מקמפיין של מועצת התלמידים והנוער הארצית שמתקיים בכל בתי הספר בארץ ומלווה בפוסטים, בטורי דעה, בהבעות עמדה ובתמונות של בני נוער ביישובי עוטף עזה שחולקים עם תחושותיהם עם בני הנוער במדינה תחת התיוג #דרום_שחור.

חברת מועצת התלמידים בבית הספר אליאנס אסיה אורלוב: "אנשי הדרום נמצאים כבר שנה תחת מתקפה. יורים עליהם טילים ומעיפים לעברם עפיפוני תבערה, ולכן חשוב מאוד לתמוך בהם. בעוטף עזה מתגוררים נערים ונערות כמונו שמתמודדים עם מצב לא נעים, ואנחנו רוצים להראות להם שאנחנו איתם, מודעים למצבם ותומכים בהם".

לדבריה של אורלוב, תלמידי אליאנס שוחחו על המצב, הצטלמו עם חולצות שחורות ועם שלטי תמיכה, ופרסמו את התמונות ברשתות החברתיות במטרה להעלות את המודעות בציבור בארץ שלא חווה את הסבל של תושבי הדרום.

 

 

יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית ליאל מלכביץ׳: "אנחנו מפסיקים לשתוק ולהישאר אדישים למצב בדרום. אנשים רבים שם חיים בפחד ובחשש. לא ייתכן שריצה למרחב מוגן הפכה לחלק בלתי נפרד משגרת חייהם של תושבי הדרום בכלל ועוטף עזה בפרט. לא הגיוני שבני נוער וילדים גדלים למציאות כזו. עלינו, בני נוער מכל רחבי הארץ, לתמוך בתושבי הדרום ברגעים קשים אלה. כולי תקווה שיבואו עלינו ימים בטוחים ושקטים יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר