אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

דירוג גבוה לפקולטה למשפטים באוניברסיטה

"טיימס" הבריטי קובע כי הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה מדורגת באשכול 150-126 בין אוניברסיטאות העולם ובמקום השני בין האוניברסיטאות בארץ. האוניברסיטה העברית במקום ה-28 בעולם

פורסם בתאריך: 13.11.18 09:41

הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה דורגה במקום השני מבין הפקולטות למשפטים בארץ לפי דירוג האוניברסיטאות המצטיינות של "טיימס" הלונדוני. מדובר בדירוג לשנת 2019 שאותו מפרסם העיתון הבריטי ובו מדורגות מאז שנת 2004 האוניברסיטאות הטובות בעולם. העיתון דירג את הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה באשכול המקומות 150-126 בעולם – מקום זהה לזה של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב.

הפקולטה למשפטים שמובילה בדירוג מבין הפקולטות למשפטים בארץ היא זו של האוניברסיטה העברית בירושלים שדורגה במקום ה-28 בעולם. הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן דורגה באשכול האוניברסיטאות ה-151 בעולם.

 

 

יצוין שבדירוג הכללי מתייחס "טיימס" לחמישה קריטריונים – הוראה, מחקר, ציטוטים של מאמרים שנכתבו על ידי אנשי הפקולטה במגזינים מקצועיים, והכנסות מתעשייה והרכב בין לאומי.

עם היוודע דבר הדירוג אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "גאווה גדולה היתה להתבשר כי הפקולטה למשפטים שלנו דורגה במקום השני בארץ בדירוג 'טיימס'".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ועוד באיזה סקר בריטי הזוי

    "גאווה גדולה" להיות 126 עד 150 בעולם? הוא צוחק או ציני?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר