תלמידי חטיבת ביניים (צילום: עזרא לוי)
תלמידי חטיבת ביניים (צילום: עזרא לוי)

בקרוב: אתר חדש לרישום תלמידים לחטיבות הביניים

בחודש ינואר תשיק מערכת החינוך העירונית בחיפה אתר חדש לרישום תלמידים לחטיבות הביניים לשנת הלימודים הבאה

פורסם בתאריך: 14.11.18 14:14

מערכת החינוך העירונית בחיפה תשיק בחודש ינואר אתר חדש לרישום תלמידים לחטיבות הביניים לשנת הלימודים הבאה – כך עולה מדוח ראש העיר היוצא יונה יהב לרבעון השלישי של שנת 2018.

באתר ניתן יהיה להירשם גם לחטיבות ביניים שאינן באזור הרישום של התלמידים, ולפי הנוהל שגובש במערכת החינוך יתבצע הרישום בשני שלבים. השלב הראשון יהיה הרשמה לבתי הספר באזור הרישום. בשלב הזה חייבים כל התלמידים להירשם לבית ספר באזור מגוריהם גם אם הם מבקשים ללמוד בחטיבת ביניים באזור רישום אחר. עם זאת, כל תלמיד יוכל להגיש מועמדות לשלוש כיתות ייחודיות בבתי ספר שאינם באזור הרישום שלו. כיתה ייחודית היא כיתה שבה לומדים תחום מסוים בבית ספר על אזורי, כמו למשל אמנויות ברעות, ספורט ורפואה בעירוני א', כיתה טכניונית בעירוני ה', כיתת מנהיגות, תקשורת ותקשוב באליאנס, כיתה מקצועית-הנדסית בבסמ"ת ומסלול לעתודה ומנהיגות טכנולוגית מדעית בליאו באק.

 

 

בחודש פברואר יקיימו בתי הספר ימים פתוחים עבור תלמידי כיתות ו' באזור הרישום שלהם ועבור הוריהם כדי שהם יכירו מקרוב את חטיבת הביניים שבה הם ילמדו. במקביל, התלמידים שהגישו מועמדות ללמוד בכיתה ייחודית יוזמנו לבחינות כניסה, ואת תוצאות המבחנים יוכלו התלמידים לראות באתר החדש.

בחודש מרץ יתבצע השלב השני והאחרון של הרישום לבתי הספר, כשהתלמידים שעברו את בחינות הכניסה לבתי הספר שלא באזור הרישום שלהם יוכלו להירשם אליהם. יצוין כי תלמיד שיתקבל ליותר מכיתה ייחודית אחת בבית ספר על אזורי יידרש לבחור בכיתה אחת שבה הוא רוצה ללמוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לאן הגענו תגידו?

    נרשמתי לכיתת ההיי טק בלאו בק והתלבטתי לגבי כיתת יזמי נדל"ן בעירוני ה' וגם כיתת סטארט-אפים לרכבים אוטונומיים נשמעה לי סביר אבל בסוף ההורים אמרו ללכת לכיתת מחונני טיפולים פלסטיים. מסלול מואץ לרפואה קוסמטית עם בגרות במתיחת עור הצוואר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר