הטקס לזכרה של רחל ויינברג (צילום: בית הספר בסמ"ת)
הטקס לזכרה של רחל ויינברג (צילום: בית הספר בסמ"ת)

בבסמ"ת נחנכה ספרייה על שם רחל ויינברג

בית הספר בסמ"ת החליט להנציח את שמה של המנהלת שלו לשעבר רחל ויינברג שנפטרה מסרטן בספטמבר 2017 בקריאת ספרייה על שמה. רכזת החטיבה העליונה בבסמ"ת חיה סוזן: "טבעי היה להנציח את דמותה בלוויית הספרים שהיא אהבה לקרוא"

פורסם בתאריך: 18.11.18 14:03

בית הספר המדעי טכנולוגי בסמ"ת חנך ספרייה על שם רחל ויינברג, לשעבר מנהלת בתי הספר בסמ"ת וחוגים שנפטרה בחודש ספטמבר 2017. בטקס שהתקיים בספרייה השתתפו בני משפחתה ורבים מתלמידיה בעבר. רכזת החטיבה העליונה בבסמ"ת חיה סוזן שעמדה מאחורי היוזמה להנציח את זכרה של ויינברג באמצעות קריאת הספרייה על שמה אמרה: "רחל היתה מורה לספרות במקצועה. טבעי היה לערוך ערב לזכרה ובמרכזו להסיר את הלוט משלט שינציח את דמותה בלוויית הספרים שהיא כה אהבה לקרוא".

מנהל בית הספר אבי זיגלר התייחס בדבריו לשנים שבהן ניהלה ויינברג את בסמ"ת: "היא ידעה לנווט את בית הספר גם בימים הטובים שבהם הגיעו ללמוד תלמידים מצטיינים וגם בימים הקשים שבהם המורים נדרשו להשקיע מאמצים גדולים על מנת שכל התלמידים יצליחו ויתקדמו".

 

 

שלמה שילה ויינברג, בעלה של רחל ויינברג, אמר בטקס כי הוא לא רוצה לדבר על רחל המנהלת והמורה אלא על רחל אוהבת הספר: "בשבילה אהבת הקריאה היתה עצם קיומה. לא משנה כמה ארוך ומתיש היה יום העבודה שלה, היא לא היתה מסיימת את היום בלי לקרוא". בין באי הטקס היתה גם הסופרת צרויה שלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר