תלמידי התיכון בכנס הסייברטק
תלמידי התיכון בכנס הסייברטק

כ-1,000 תלמידים השתתפו בכנס סייברטק בטכניון

תלמידי תיכון שמשתתפים בתוכניות המצוינות במתמטיקה ובמדעים השתתפו בכנס סייברטק שאותו יזם אגף התקשוב בצה"ל בשיתוף עם הטכניון ועם עיריית חיפה. התלמידים שמעו הרצאה על טכנולוגיה וסיירו בתצוגה שבה הוצגו פיתוחים טכנולוגיים של יחידות הצבא

פורסם בתאריך: 30.11.18 10:22

כנס סייברטק התקיים ביום רביעי בטכניון בהשתתפות כ-1,000 תלמידי תיכון שמשתתפים בתוכניות המצוינות במתמטיקה ובמדעים שמובילה עיריית חיפה.

במסגרת הכנס, שאותו יזמו אגף התקשוב והסייבר בצה"ל בשיתוף עם הטכניון ועם העירייה, שמעו התלמידים הרצאה בנושא "טכנולוגיה בונה עתיד" מפיו של היזם והיועץ בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת ארז לבנה, שיסד חברת ביו-טק. בתום ההרצאה סיירו התלמידים בתצוגה של אגף התקשוב והסייבר שבה הוצגו אפליקציות ופיתוחים טכנולוגיים של יחידות צה"ל ואמצעים מבצעיים ללוחמה ברשת.

 

 

תוכנית המצוינות במתמטיקה ובמדעים עוסקת בלמידה בשיתוף עם האקדמיה תוך היכרות עם עולם ההייטק, ומטרתה היא לעודד תלמידים לגשת לבחינות הבגרות במתמטיקה ברמה של 5 יחידות לימוד.

מחזיקת תיק החינוך בעירייה סיגל ציוני: "השילוב בין האקדמיה לבין החינוך העל יסודי החל לפני שנים רבות בעירייה בהובלתה של ראש המערכת דאז רחל מתוקי ז"ל, שהאמינה בבניית שותפויות להובלת הצלחות. את התוצרים של חזונה אנו רואים היום ופועלים להרחבתו. אנחנו רואים בצה"ל ובטכניון שותפים משמעותיים ואסטרטגיים במערכת החינוך העירוניות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר