פקק תנועה בכניסה לחיפה (צילום: שמוליק בן עשור)
פקק תנועה בכניסה לחיפה (צילום: שמוליק בן עשור)

בני נוער מוזמנים לפתור את בעיות התחבורה בעיר

בסוף חודש נובמבר יתקיים באולם הכנסים של עיריית חיפה אירוע מרתוני שבמסגרתו תציג העירייה לבני נוער אתגרים מתחום התחבורה. צוותי חשיבה ינסו למצוא פתרונות לבעיות שיוצגו לשופטים, והפתרונות הטובים ביותר ייבחרו להמשך פיתוח

פורסם בתאריך: 23.10.19 13:20

עיריית חיפה מזמינה בני נוער חיפאים בגילאים 18-15 להציע פתרונות לבעיות התחבורה של העיר. את ההצעות יעלו הצעירים במסגרת האקתון נוער בנושא תחבורה שיתחיל ביום חמישי, 21 בנובמבר, בשעה 19:00 ויסתיים למחרת בשעה 10:00. ההאקתון יתקיים באולם הכנסים של העירייה.

האירוע ייערך במסגרת שבוע היזמות הבין לאומי שיצוין בחודש נובמבר. האקתון הוא אירוע יזמות מרתוני שבמסגרתו מתחלקים המשתתפים לקבוצות חשיבה ומתכננים בפרק זמן מוגבל המצאה פורצת דרך לפי אתגר שהוגדר מראש על ידי המארגנים.

 

 

לפי התוכנית יחולקו המשתתפים לצוותים של שלושה עד חמישה בני נוער וינסו למצוא פתרון לאתגרים שהעירייה תעמיד בפניהם. נוסף על כך ישמעו בני הנוער הרצאות של יזמים מתחום התחבורה וייפגשו עם עובדים בתעשיית ההייטק ועם מנטורים שיסייעו להם.

בסיום ההאקתון יציגו הקבוצות את האתגרים ואת הפתרונות שפיתחו לפני צוות שופטים מקצועי, שיבחן אותן ויבחר את הצוותים שהציעו את הפתרונות הטובים ביותר להמשך פיתוח. בעירייה מבטחים להגריל פרסים בין כל המשתתפים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רשות תחבורה מטרופולינית לדרוש

    לדרוש ממשרד התחבורה להקים רשות תחבורה מטרופולינית כמו בכל עיר גדולה באירופה וצפון אמריקה.

  2. הנה רעיון רטשון

    אם הארוע יתקיים באולם העירייה צפויים פקקים בכל הדר בשעות ההתחלה והסיום. בני הנוער המפונקים הרי יגיעו לשם עם הסעה של ההורים או ברכב שקיבלו עם הרשעון. אני מציעה שבתור התחלה יארגנו קורא רב קו ויחייבו כל משתתף להראות שהגיע בתחבורה ציבורית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר