אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

מחשבון אקדמי ינבא סיכויי קבלה לתואר ראשון

המחשבון שהעלתה אוניברסיטת חיפה אל אתר האינטרנט שלה מאפשר לסטודנטים לחשב את סיכוייהם להתקבל למסלולים שונים לתואר ראשון לפי ציוני הבגרות והבחינה הפסיכומטרית

פורסם בתאריך: 16.1.20 09:25

אתר האינטרנט של אוניברסיטת חיפה העלה מחשבון אקדמי המאפשר לסטודנטים לחשב את סיכוייהם להתקבל לתואר ראשון. הכלי מחשב את ציון הסכם, שהוא ציון המשקלל את ציוני תעודת הבגרות והבחינה הפסיכומטרית, וקובע לפיו מהן אפשרויות הקבלה של מועמד לחוגים השונים בתואר ראשון.

נוסף על כך מאפשר המחשב למועמד לערוך סימולציה שבו הוא מקליד את ציוני הבגרות שלו, והמחשבון מציין מהו הציון הפסיכומטרי הדרוש להתקבל לכל אחד מהחוגים שהוזנו בו. יצוין כי מכיוון שהתוצאות מתקבלות על סמך נתונים שמוזנים על ידי גורם שאינו האוניברסיטה עצמה, האוניברסיטה אינה מחויבת לקבל את המועמד על סמך התוצאות שהפיק המחשבון האקדמי.

 

 

המועמד שרוצה לברר את סיכוייו מתבקש להקליד את ציוני תעודת הבגרות שלו, את שנת הנפקת התעודה ואת ממוצע הציונים בתעודה. מי שמתקשה בחישוב הממוצע של תעודת הבגרות שלו, המחשבון יכול לחשב זאת עבורו. בשלב הבא, שמתייחס לבחינה הפסיכומטרית, יש לציין אם המועמד ללימודים באוניברסיטה כבר עבר את הבחינה, ואם כן – באיזו שנה ומהם הציונים בחלק הכמותי, בחלק המילולי ובחלק באנגלית שקיבל.

בשלב השלישי והאחרון צריך לציין את תוכנית הלימודים המבוקשת לפי החוגים ושנת הלימודים הרצויים. המחשבון גם יודע לחשב את נקודות הבונוס שאותן מעניקה האוניברסיטה על חלק ממקצועות הבגרות, וכך לנבא בצורה מדויקת יותר את סיכוי הקבלה.

יצוין כי ההרשמה לשנת הלימודים האקדמית הבאה (תשפ"א) תיפתח ביום ראשון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר