עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

ושוב: העירייה דחתה את מועד הרישום לעל יסודיים

לאחר שעיריית חיפה קבעה כי מועד תחילת ההרשמה לבתי הספר העל יסודיים ל-21 בינואר, ולאחר מכן דחתה אותו ל-27 בינואר, כעת נדחה מועד הרישום לתאריך בלתי ידוע. הורה לתלמיד שעולה לחטיבת ביניים בעיר: "איך יכול להיות ש-24 שעות לפני הרישום מישהו פתאום מחליט לשנות?"

פורסם בתאריך: 26.1.20 17:29

עיריית חיפה דחתה שוב את מועד תחילת הרישום לבתי הספר העל יסודיים, והפעם לתאריך בלתי ידוע. כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", בתחילה הודיעה העירייה לציבור ההורים על פתיחת הרישום ביום שלישי, 21 בינואר, על אף שבחוזר מנכ"ל משרד החינוך נקבע שמועד תחילת הרישום יהיה ב-29 במרץ. יממה לאחר פרסום הידיעה דחתה העירייה את התחלת הרישום בשישה ימים למחר (שני).

הורים שהתקשרו למערכת החינוך העירונית כדי לברר באיזו שעה ייפתח הרישום באתר העירייה נדהמו לשמוע שהוא נדחה למועד בלתי ידוע. מבדיקה באתר העירייה עולה שתאריך הרישום לבתי הספר העל יסודיים נמחק.

 

 

הורים ששוחחו עם "כלבו – חיפה והקריות" מתלוננים על כך שאיש בעירייה ובמשרד החינוך במחוז לא נותן תשובה לשאלותיהם בנוגע לרישום, וטוענים כי משרד החינוך הפנה אותם לעירייה לשם קבלת תשובה.

הורה לתלמיד שעולה לחטיבת ביניים בעיר: "אני לא מבין מה קורה פה. בכל פעם משנים את תאריך הרישום ומשאירים אותנו באוויר. איך יכול להיות ש-24 שעות לפני הרישום מישהו פתאום מחליט לשנות?".

אם לילד שעולה לחטיבת ביניים: "לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך, תחילת הרישום לבתי הספר היא בסוף חודש מרץ, אז למה העירייה עושה מה שהיא רוצה, ואחר כך דוחה את המועד לתאריך לא ידוע? זה יוצר בלגן עצום. אנחנו ההורים רוצים תשובות".

תגובותיהם של עיריית חיפה ומשרד החינוך יפורסמו לכשיתקבלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. האמא של כל הילדים

    סיגל ציוני היא אחד מהאסונות הגדולים שנפלו על חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר