בית הספר אהוד ע"ש שלמה תל (צילום: גוסטבו הוכמן)
בית הספר אהוד ע"ש שלמה תל (צילום: גוסטבו הוכמן)

הורי אהוד זועמים: ארבע שעות בלי מים בבית הספר

תאגיד מי כרמל הודיע על ביצוע עבודות באזור בית הספר אהוד ע"ש שלמה תל שבעטיין תופסק אספקת המים בשעות 13:00-9:00. אם לתלמיד בבית הספר: "ממש לא מקובל שכמה מאות תלמידים יתנהלו במשך יום לימודים שלם ללא יכולות להוריד מים בשירותים וללא מי שתייה"

פורסם בתאריך: 27.1.20 09:10

הורים לתלמידים בבית הספר היסודי אהוד ע"ש שלמה תל זועמים על תאגיד המים העירוני מי כרמל שאמור היה להפסיק הבוקר (שני) בשעה 9:00 את אספקת המים לבית הספר ולסביבתו. אספקת המים צפויה להתחדש בשעה 13:00.

אתמול קיבלו ההורים הודעת ווטסאפ מהנהלת בית הספר שבה נכתב: "אנא העבירו בכיתות. מחר לא יהיו מים בשעות 13:00-9:00. הודעה ממי כרמל. אנא שלחו עם הילדים שני בקבוקי מים". ההורים זועמים על כך שההודעה הגיעה יום אחד בלבד לפני ביצוע העבודות מבלי שניתן להם מספיק זמן לשכנע את התאגיד לבצען אחרי שעות הלימודים.

אם לתלמיד בבית הספר אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "ממש לא מקובל שכמה מאות תלמידים יתנהלו במשך יום לימודים שלם ללא יכולות להוריד מים בשירותים וללא מי שתייה. לו היו מודיעים לנו כמה ימים לפני כן, יכולנו להיערך. היינו דורשים שבית הספר ידבר עם מי כרמל וינסה להזיז את שעת הפסקת המים".

 

 

למרבה המבוכה, הורים שהתקשרו הבוקר למוקד מי כרמל התבשרו כי לא מתוכננת כלל עבודות מים באזור למרות שברחוב נתלו הודעות של מי כרמל המבשרות על העבודות.

דובר מי כרמל אייל פרדיס מסר בתגובה: "אכן יתבצעו היום עבודות ברחוב אהוד, והודעה על כך נמסרה מראש. העבודות ימשכו מקסימום חצי שעה, ואם תהיה בעיה בבית הספר נביא עוקב מים שיסייע".

מדוע קיבלו ההורים הודעה על הפסקת מים שתימשך ארבע שעות?

"התאגיד לקח טווח ביטחון. זו עבודה גדולה והיא לא מתחילה ליד בית הספר, כך שאם לא יהיו מים זה יקרה בהמשך היום, והעוקב ייתן מענה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוי אוי אוי ילדי שמנת ושוקולד שילמדו ליהיות גברים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר