שיעור ספורט בבית ספר (צילום: אלון רון)
שיעור ספורט בבית ספר (צילום: אלון רון)

מנוע שנפל בבית הספר הבונים סיכן תלמידים

אולם הספורט של בית הספר הבונים נסגר לשימוש בשל נפילת חלק של מנוע האחראי לפתיחה אוטומטית של החלון במקרה של שריפה. "במזל רב אף אחד מהילדים לא נפגע", נכתב בווטסאפ הקבוצתי של ההורים. משרד החינוך: "האחריות על התחזוקה חלה על הרשות המקומית"

פורסם בתאריך: 30.1.20 17:29

אסון כבד נמנע בבית הספר היסודי הבונים בעת שמנוע האחראי על פתיחת אוטומטית של חלון במקרה של שריפה נפל אתמול (רביעי) באולם הספורט בתום השיעור וסיכן את התלמידים. לדברי הורים לתלמידים בבית הספר, המנוע ממוקם סמוך לאחד מהחלונות והוא צמוד למוט ליד הקיר שמעל מושבי הפלסטיק ביציע.

לאחר הנפילה הגיע הצוות הבכיר של בית הספר למקום כדי לאתר את החלק שנפל. לבסוף, בסיוע של צוות מרשת מתנ"סי רמות, אשר מפעילה במקום צהרון וחוגים, נמצא החלק. גורם בעיריית חיפה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי סיבת הנפילה נבדקת. יצוין שאנשי מחלקת הבטיחות מהעירייה הגיעו למקום, בדקו את הנזק וסגרו את האולם לפעילות, הן של בית הספר והן של רשת המתנ"סים, עד להודעה חדשה.

 

 

בווטסאפ הקבוצתי של ההורים בבית הספר נכתב: "עדיין לא ברור כיצד אירעה הנפילה ומדוע היא נגרמה, אך ברור שאסור שיקרה מצב כזה. במזל רב אף אחד מהילדים לא נפגע".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "עם היוודע דבר האירוע ניתנה הנחייה מצד גורמי הבטיחות של גורמי המשרד והרשות לסגירה מיידית של אולם הספורט לפעילות, וזאת עד לבדיקת נסיבות המקרה, תחקורו וקבלת מענה מקצועי הולם. האחריות על תחזוקת המוסד החינוכי ועל בטיחותו חלה על הרשות המקומית".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אילנה

    האחריות על הרשות המקומית, אך מן הראוי היה שתהא עליה ביקורת חיצונית תקופתית

  2. ככה יפה נוף "מתחזקת" את בתי הספר

    האחריות על התחזוקה היא חברת יפה נוף
    חברה מלאה מחדלים שעד שיקרה אסון עם כמה עשרות הרוגים לא יחקרו את מה שקורה שם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר