בית הספר נעורים (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
בית הספר נעורים (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

חדש בקרית ביאליק: בתי ספר ייחודיים

בשנתיים האחרונות עמלו הצוותים החינוכיים בבתי הספר היסודיים בקרית ביאליק על קביעת ייחודיותם. נוסף על כך, בתי הספר ביאליק ומיתרים נפתחו לבחירה מבוקרת, כלומר לתלמידים מכל אזורי הרישום

פורסם בתאריך: 10.2.20 14:09

אגף החינוך של עיריית קרית ביאליק ומשרד החינוך יוצאים ביוזמה לקביעת ייחודיות לבתי הספר היסודיים בעיר. בשנתיים האחרונות עמלו הצוותים החינוכיים בבתי הספר היסודיים בקריה על מנת לקבוע את ייחודיותם בהנחיה צמודה של משרד החינוך.

בתי ספר קבעו את ההדגשים החינוכיים, את נקודות החוזק שלהם ואת התחומים שבהם הם מעוניינים להתמקצע. בית הספר פסגות בחר בתחום פיתוח מנהיגות, בית הספר קדימה בחר בטיפוח המצוינות האישית, בית הספר הבונים בחר בקיימות, שיתופיות וראיית הפרט, בית הספר נעורים בחר בהעצמה אישית וחברתית, בית הספר רקפות בחר בחשיבה חדשנית, בית הספר מיתרים בחר בשילוב אדם, דעת וחברה, ובית הספר ביאליק בחר במוטיבציה, תמיכה אישית, גילוי הטוב, טיפוח יחסים וחשיבה חיובית.

נוסף על התהליך של בניית ייחודיותם של בתי הספר פתחה העירייה את בתי הספר ביאליק ומיתרים לבחירה מבוקרת, כלומר לתלמידים מכל אזורי הרישום, כך שהורים יכולים לרשום את ילדיהם לכיתה א' בבתי ספר אלו גם אם הם לא משתייכים לאזור הרישום שלהם.

 

 

בעיריית קרית ביאליק מציינים כי התהליכים של קביעת ייחודיות ופתיחת אזורי הרישום עתידים להעשיר את הילדים במגוון שיטות הוראה ולמידה ולסייע לצוותי ההוראה להתאים תוכנית אישית לתלמידים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "קרית ביאליק היא עיר אם מערכת חינוך מהמובילות במדינה, אשר ניצבת במקום הראשון בין העיריות בהשקעה בתלמיד. קרית ביאליק הצטרפה לתוכנית הבחירה המבוקרת מתוך אמונה בחשיבות הטמעתו של בית ספר לצורכי הילד. בתי הספר בעיר נמצאים בעיצומו של תהליך מעמיק לבניית ייחודיות על מנת להעצים את חוויית הלמידה. אנו מאמינים כי ביחד עם ההורים ובשותפות עם צוותי ההוראה של בתי הספר נמשיך להצעיד את מערכת החינוך בקרית ביאליק להצלחות ולהישגים חדשים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר