גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

משרד החינוך בודק חשד להתעללות בגן בקרית חיים

הורים לילדי גן עירוני לחינוך מיוחד מקרית חיים התלוננו על התעללות בילדיהם מצד הגננות. משרד החינוך ערך בירור בעניין ותשאל את הגננת. מהמשרד נמסר: "אנו עורכים בדיקה מעמיקה ומטפלים באירוע על ידי הגורמים המקצועיים"

פורסם בתאריך: 26.2.20 14:11

משרד החינוך במחוז ערך ביום שני בירור לצוות גן עירוני לחינוך מיוחד מקרית חיים לאחר שהורים התלוננו על התעללות מצד הגננות שעובדות במקום – גננת קבועה וגננת מחליפה. מדובר בגן שפתי לילדים בגילאים 3 ו-4 עם בעיות רגשיות ועם קשיים בדיבור.

בבירור שהתקיים במחוז נכחו המפקחת על הגנים, פסיכולוג ונציג נוסף מטעם המחוז, ובמהלכו תושאלה הגננת על אודות האירועים. היום (רביעי) קיימה המפקחת על הגנים שיחה עם ההורים בגן. הורה לאחד מילדי גן סיפר כי הגננת צעקה על ילד שעשה את צרכיו במכנסיו ואמרה לו שזה מגעיל אותה. ההורים גם חושדים שאחד מהחדרים בגן משמש כחדר עונש לילדים.

 

 

הורה שהשתתף בשיחת הבירור אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "דיברו על ילד שעשה את צרכיו במכנסיים ועל איומים על הילדים בהזמנת משטרה. יש שם אלימות מילולית – צעקות כאלו שגורמות לפחד ולטראומות בקרב הילדים. בבירור הודתה הגננת בטעותה והתנצלה בפני האם שבנה עשה את צרכיו במכנסיו על כך שהיא צעקה עליו. יש שם גם גננת מחליפה שמגיעה פעמיים בשבוע לגן, ולא כל ההורים מרוצים ממנה. הצוות הבטיח לבדוק לעומק את הטענות של ההורים".

ממשרד החינוך במחוז נמסר: "אנו עורכים בדיקה מעמיקה ומטפלים באירוע על ידי הגורמים המקצועיים במשרדנו וברשות המקומית".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר