סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)

תשובות לגבי קבלה לריאלי – עד 31 במרץ

בעוד שבמערכת החינוך העירונית עדיין לא ידוע מתי תיפתח ההרשמה לבתי הספר העל יסודיים, בריאלי ההרשמה תמה, תהליך המיון נמצא בעיצומו ובית הספר שואף לשלוח את התשובות לגבי הקבלה עד לתחילת חופשת פסח

פורסם בתאריך: 27.2.20 15:40

הנהלת בית הספר הריאלי מאיצה את תהליך המיון לבית הספר ותקדים את מתן התשובות לילדים ולהורים לסוף חודש מרץ. בשונה מהמערכת העירונית, שבה עדיין לא ידוע מתי תיפתח ההרשמה לכיתות ז' ולמערכת העל יסודית בכלל, בריאלי ההרשמה כבר הסתיימה ותהליך המיון נמצא בעיצומו. בית הספר שואף להקל על ההורים ולשלוח תשובות לגבי הקבלה עד לתחילת חופשת הפסח ב-31 במרץ. יצוין כי עד לשנה זו שלח הריאלי את התשובות בסוף חודש מאי או בתחילת חודש יוני.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "השנה החלטנו להאיץ את תהליכי המיון כדי שעד ליציאה לחופשת פסח נוכל לתת מענה לשאלות ההורים והילדים מי התקבל ומי לא. אנחנו מודעים לחשיבות מתן המידע כמה שיותר מוקדם. בעבר היו הורים שאמרו לנו שאנחנו לא נותנים להם מספיק זמן להתכונן ולחפש אלטרנטיבה במקרה שאנחנו שולחים להם הודעה שילדיהם לא התקבלו. אנחנו מודעים לכך שציבור ההורים והילדים שנרשמו לריאלי נמצא בתקופה הזו במצב של אי ודאות, ואם אפשר להקל בלי לפגוע בתהליך המיון אז למה לא? אנחנו רוצים שגם מי שלא התקבל ייצא מתהליך המיון עם הרגשה שעשינו את המקסימום כדי להקל עליו בתקופה הזו".

 

 

באיזה שלב נמצא תהליך המיון כרגע?

"תהליך המיון לתלמידים שעולים לכיתות א' נמצא בעיצומו. התהליך כולל גם שש פגישות עם הילדים בכל הסניפים כהכנה לכיתות א'. בשבוע הבא נתחיל את התהליך לקליטת תלמידים לכיתות ב' עד ז' שיכלול ריאיונות אישיים ומבחנים נוספים. בשנת הלימודים הבאה ייפתחו בריאלי שמונה כיתות א'. הביקוש היה עצום, ואם היו לנו עוד מקומות לפתיחת כיתות היינו פותחים הרבה יותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר