גן רימון של מרכז החינוך ליאו באק
גן רימון של מרכז החינוך ליאו באק

מועצת העיר האריכה את הקצאת מבנה הגן לליאו באק

מנהלת אגף גני ילדים בעיריית חיפה אוה לוי קבעה כי חוזה השכירות של גן רימון למרכז החינוך ליאו באק יופסק משום שייתכן כי העירייה תזדקק לגן נוסף בכרמל הצרפתי. מועצת העיר דחתה את ההמלצה והאריכה את ההקצאה בשנה

פורסם בתאריך: 4.3.20 10:57

בזכות החלטה של מועצת העיר לדחות המלצה של עיריית חיפה יוכלו עשרות ילדים שכבר נרשמו לגן רימון במרכז החינוך ליאו באק ללמוד בו בשנת הלימודים הבאה. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", העירייה סירבה להמשיך ולהשכיר את מבנה הגן, שהוא נכס עירוני, לליאו באק.

הגן, ששוכן ברחוב אדמונד פלג 18 בכרמל הצרפתי, הוא גן חובה שמושכר לליאו באק כבר 32 שנה, ובשנה שעברה ציין 1,000 בוגרים. השנה נרשמו לגן 34 ילדים שכולם, למעט ילד אחד, הם מחיפה ו־27 מהם שייכים לאזור הרישום של בית הספר.

כמדי שנה העביר ליאו באק לוועדת ההקצאות העירונית את בקשתו להמשך ההתקשרות בנכס. הבקשה הועברה מהוועדה למנהלת אגף גני ילדים בעירייה אוה לוי לחוות דעת. "מבנה זה הושכר לעמותת ליאו באק כגן חובה במשך כמה שנים מכיוון שלא היה צורך במבנה ולא היה ביקוש לילדי גן חובה", כתבה לוי, "השנה אנחנו לא ממשיכים את חוזה השכירות וזאת לנוכח העובדה כי ייתכן שנזדקק לגן נוסף בשכונה".

 

 

יצוין כי הרישום לגנים העירוניים הסתיים כבר ב־16 בפברואר, ובידיה של העירייה אמורות להיות כבר רשימות של שיבוץ הילדים בכל שכונה. לפיכך, העובדה שבעירייה עדיין לא בטוחים בנחיצותו של הגן ומסייגים את בקשתם היא תמוהה.

המלצתה של ועדת ההקצאות עלתה לדיון אתמול (שלישי) בישיבת מועצת העיר, אך חברי המועצה בחרו לא לאשר את ההמלצה ולהאריך את ההקצאה בשנה כדי לאפשר לעירייה לבדוק את הנושא.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יגיל

    בואי קליש תהרסי את המוסד המעולה של חיפה שנקרא ליאובק
    כי עוד לא הספקת להרוס הכל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר