אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

האוניברסיטה אוסרת על כניסת קבוצות של מבקרים

בניסיון להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה הודיעה הנהלת אוניברסיטת חיפה גם על צמצום מפגשים וקבלת קהל, על ביטול אירועים שאינם אקדמיים ועל ביטול טקס פסח. גורם באוניברסיטה אמר כי המוסד ערוך כבר עתה למצב שבו כל ההרצאות יועברו באופן מתוקשב

פורסם בתאריך: 11.3.20 14:57

במכתב ששלחה היום (רביעי) הנהלת אוניברסיטת חיפה לכל חברי הסגל היא הודיעה על איסור כניסת מבקרים לשטחה עד להודעה חדשה.

וכך כתבה ההנהלה: "בהמשך להחלטות שהתקבלו עד כה בכל הקשור להתמודדות עם נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות החליטה ההנהלה על כמה צעדים. א. צמצום מפגשים וקבלת קהל – כדי למנוע הדבקה, גם שלא במודע, יש להימנע מפגישות ומישיבות רבות משתתפים ויש לעשות שימוש רב יותר בטכנולוגיה (שיחות ועידה, סקייפ וכו'). יש להיערך ככל הניתן למתן שירות לסטודנטים באמצעות המייל, הטלפון ופורטל הסטודנטים. מומלץ להימנע מלחיצות ידיים ולהקפיד על שטיפת ידיים ועל ניקוי משטחים בתדירות גבוהה לאחר מגע עם מקבלי שירות. ב. כניסת תיירים ומבקרים לאוניברסיטה – לא תתאפשר כניסת תיירים ומבקרים לאוניברסיטה. ג. ביטול אירועים שאינם אקדמיים – לא יתאפשרו אירועים לא אקדמיים כמו הרצאות לקהל הרחב במוזיאון הכט, קונצרטים לקהל הרחב וכיו"ב. ד. ביטול טקס פסח – טקס פסח לא יתקיים השנה".

 

 

גורם באוניברסיטה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי המוסד ערוך כבר עתה למצב שבו כל ההרצאות יועברו באופן מתוקשב. בפורטל הסטודנטים נוסף קישור בכל אחד מהקורסים לשיעור וידאו סינכרוני שניתן להעביר בזמן אמת. לדבריו של הגורם, אמצעי זה יופעל אם תהיה דרישה לעשות זאת מצד המועצה להשכלה גבוהה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר