אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

האוניברסיטה: בוטלו הלימודים בקורסים עם יותר מ-100 סטודנטים

החל ממחר לא יתקיימו באוניברסיטת חיפה הלימודים בקורסים שבהם משתתפים יותר מ-100 סטודנטים, והשיעורים יעברו למתכונת דיגיטלית. לשכת הרקטור הנחתה את היחידה להוראה מתוקשבת להיערך לאפשרות ללמידה מקוונת גורפת 

פורסם בתאריך: 11.3.20 22:52

אוניברסיטת חיפה הודיעה על ביטול הלימודים בקורסים שבהם משתתפים יותר מ-100 סטודנטים החל ממחר (חמישי) ועל מעבר למתכונת דיגיטלית.

בהודעה שפרסם דובר האוניברסיטה אילן יבלברג נכתב: "לאור הנחיות המועצה להשכלה גבוהה ומשרד הבריאות, הלימודים החל ממחר בקורסים שבהם יותר מ-100 תלמידים יתקיימו באופן מקוון. נוסף על כך, לשכת הרקטור הנחתה את היחידה להוראה מתוקשבת להיערך לאפשרות ללמידה מקוונת גורפת (ביטול הלימודים באוניברסיטה לחלוטין; ש"מ) אשר תחול על כלל הקורסים בקמפוס".

 

 

לדבריו של הדובר, בכל אתרי הקורסים בפלטפורמת ה-Moodle הותקן רכיב למידה סינכרונית המאפשר קיום שיעור בשידור חי שמלווה בצפייה במרצה, הרמת יד דיגיטלית, השתתפות בצ'אט, העלאת מסמכים מסוגים שונים, שיתוף מסכים ועוד: "על מנת להפיק תועלת מאפשרות למידה מקוונת זו, על הסטודנטים לוודא כי הם מכירים את מערכת ה-Moodle ומצליחים להיכנס אליה באמצעות הסיסמה האישית שלהם. כמו כן, יש להצטייד במחשב עם מצלמה, עם מיקרופון ועם חיבור לאינטרנט".

באוניברסיטה אומרים שאם ישתנה נוהל הלימודים תצא הודעה מסודרת באופן מיידי לכל הסטודנטים וממליצים להיעזר במרכז התמיכה והשירות לסטודנטים במגוון הערוצים, בדגש על הערוצים הדיגיטליים, לנוכח העומס הצפוי במערכת הטלפונים.

קודם לכן הודיעה הנהלת האוניברסיטה כי כל הלימודים ביחידה ללימודי חוץ מבוטלים מחר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר