בית הספר אליאנס (צילום: חגי פריד)
בית הספר אליאנס (צילום: חגי פריד)

יותר מ-200 תלמידי י"א באליאנס ובעירוני ג' נכנסו לבידוד

בעקבות חשיפה לקבוצת תיירים מרוסיה שחלקם אובחנו כחולי קורונה הוכנסו לבידוד כ-140 מתוך 200 תלמידי שכבת כיתות י"א בבית ספר אליאנס וכ-75 תלמידים משכבת כיתות י"א בבית ספר עירוני ג', וזאת לאחר ביקור ביד ושם בירושלים ב-5 במרץ

פורסם בתאריך: 12.3.20 21:58

כ-140 מתוך 200 תלמידי שכבת כיתות י"א בבית ספר אליאנס וכ-75 תלמידים משכבת כיתות י"א בבית הספר עירוני ג' נכנסו לבידוד לאחר שביקרו ביד ושם בירושלים ב-5 במרץ – ונחשפו לקבוצת תיירים מרוסיה שחלקם אובחנו כחולי קורונה.

במכתב ששלחה הנהלת החטיבה העליונה של אליאנס להורי התלמידים נכתב: "ב-5 במרץ ביקרו תלמידי כיתות י"א שלנו ביד ושם בירושלים. באותן השעות שהתה קבוצת תיירים באותם האתרים. פורסמה הודעה כי מי ששהה בסביבת התיירים בקבוצה המדוברת מתבקש להיכנס לבידוד. לאחר שקיימתי בירורים עם משרד החינוך, עם עיריית חיפה ועם משרד הבריאות, ובהתאם להוראות משרד הבריאות, התבקשנו להודיע לכל התלמידים ולאנשי הצוות שהשתתפו בפעילות ביום זה להיכנס לבידוד במסגרת זהירות מונעת".

עוד נכתב כי "חיפה התמודדה כבר עם בידוד של שכבת תלמידים בתיכון קרית חיים, ולשמחתנו כולם חזרו מהבידוד בריאים ושלמים. מה שחשוב הוא להעביר את הימים האלה בצורה חיובית ורגועה ככל הניתן. אנו נעשה הכל באמצעות הכלים העומדים לרשותנו לשמור על שגרת לימודים ושגרת קשרים בין אישיים-חברתיים לתלמידים שישהו בבידוד, וזאת באמצעות הטלפון, קבוצות הווטסאפ ורשת הלמידה מרחוק המאפשרת לנו ולתלמידים ביצוע משימות מתוקשבות ולמידה אישית וקבוצתית מרחוק. אנו מבקשים את הבנתכם והקפדתכם על קיום תקופת הבידוד בהתאם להוראות המדינה. תקופת הבידוד היא ל-14 יום החל מ-5 במרץ ועד 19 במרץ. צוות בית הספר עומד לרשותכם לכל שאלה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חוסר המשמעת תעלה לנו ביוקר

    הציבור בארץ יהיר חסר משמעת ורברבני כמו האיטלקי. לא נשמעים להוראות ולא שומרים על בידוד ולא לובשים מסכות.
    לכן תוך שבוע אנחנו עוקפים את כמות החולים בהןנג קונג מאד התחלת הנגיף בסין. מספיק לראות את ההתנהגות הנפסדת והמביכה של סגן ראש עיר כמו דב חיון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר