אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

הסכם לימוד מקוון בין הסגל הזוטר להנהלת האוניברסיטה

על פי ההסכם שאליו הגיעו ארגון הסגל הזוטר והנהלת אוניברסיטת חיפה, אנשי הסגל הזוטר ימשיכו ללמד מהבית באמצעים מקוונים, לא יוטלו עליהם מטלות שאינן קשורות לקורסים שהם אמורים ללמד ולא ייעשה שימוש בחומרים שהם יכינו מעבר לתקופת ההסכם

פורסם בתאריך: 19.3.20 12:26

ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה והנהלת המוסד האקדמי הגיעו אתמול (רביעי) להסכמות על המשך עבודתם מהבית תוך שימוש באמצעים דיגיטליים. הלימוד המקוון נדרש במסגרת הנחיות משרד הבריאות לאוניברסיטאות כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה.

על פי ההסכם, המטלות הנוספות שיוטלו על חברי הסגל יהיו בהיקף סביר, לא תוטל עליהם מטלה שאינה קשורה לקורסים שבכתב המינוי שלהם בסמסטר ב', האוניברסיטה לא תעשה שימוש בחומרים המקוונים שהם יכינו מעבר לתקופת ההסכם, וההסכם לא יהווה תקדים לעניין הוראה מקוונת בעתיד. עוד סוכם כי חלק מהמועסקים כעוזרי מחקר בשכר שעתי ימשיכו לעבוד במקרים שבהם הדבר מתאפשר, ורק חלק יוצאו לחופשה ללא תשלום (חל"ת) כמרבית העובדים השעתיים במגזר הציבורי.

 

 

במקביל להסכם זה חתמו אתמול האוניברסיטאות וארגוני הסגל הזוטר והסגל הבכיר על הסכם עבודה ושכר עבור העובדים למשך התקופה הקרובה, שכונתה תקופה מיוחדת. ההסכם נחתם לבקשת הממונה על השכר באוצר, שאמר כי לנוכח משבר הקורונה נדרש המשק כולו לשינויים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. "לצד צעדי החירום שננקטים, יש מאמץ לשמר את השגרה היכן שהדבר אפשרי", אמר הממונה על השכר.

על פי ההסכם הארצי לא יחול שינוי בשכרם של חברי הסגל, אין חובה להעביר שיעורים מקוונים מקמפוס האוניברסיטה, וחברי הסגל הזוטר ימשיכו לבצע את המטלות שלהם במסגרת המינוי שקיבלו בהוראה מקוונת.

מארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה נמסר: "אנו מודעים לעומק המשבר ולמשמעויות הנגזרות ממנו עד כה, ולכן נרתמנו למאמץ לאפשר את קיום הסמסטר תחת הוראות הממשלה האוסרות על הוראה פרונטלית, לצד הצורך בשמירה ככל האפשר על האינטרסים של חברי הסגל".

יצוין כי משרדי ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה נסגרו על פי הוראת משרד הבריאות, והקשר בין הארגון לחבריו נעשה בצורה טלפונית ומקוונת.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר