למידה במערכת מקוונת בצל הקורונה (צילום: בית הספר נאות פרס)
למידה במערכת מקוונת בצל הקורונה (צילום: בית הספר נאות פרס)

"ברגע שתגיע הנחייה יחזרו המורים ללמד"

בבתי הספר ממתינים להנחיות מהסתדרות המורים וממשרד החינוך על חזרתה של התוכנית ללמידה מרחוק, וזאת לאחר שבלילה הגיעו הסתדרות המורים ומשרד האוצר להבנות

פורסם בתאריך: 25.3.20 09:52

בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בחיפה אמורים לחזור היום (רביעי) ללמד מרחוק במסגרת התוכנית הארצית ללמידה מקוונת של משרד החינוך. הלימודים המקוונים יתקיימו עד לתחילת חופשת הפסח ב-31 למרץ.

החזרה לתוכנית התאפשרה לאחר שהלילה (בין שלישי לרביעי) הגיעו הסתדרות המורים ומשרד האוצר להבנות, שלפיהן המורים יחזירו תשעה ימי לימוד בחופשת הקיץ. בשעה זו אמורה להתכנס הנהלת הסתדרות המורים כדי לאשר טלפונית את המתווה שהושג.

 

 

בבדיקה שערך "כלבו – חיפה והצפון" עם בתי ספר בעיר התברר שהמורים קיבלו מסרון קצר מהסתדרות המורים על המתווה שהושג, אך לא קיבלו עדיין אישור רשמי להתחיל ללמד. על פי המתווה, המורים לא יצטרכו להחזיר שני ימי לימוד על חשבון חופשת חג הפסח אלא רק על חשבון חופשת הקיץ. בפגישה המשותפת בין הצדדים השתתפו מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, הממונה על השכר באוצר קובי בר נתן ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד.

מנהלת של אחד מבתי הספר בחיפה אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות" כי למרות ההוראה של הסתדרות המורים להפסיק ללמד מרחוק, הלמידה מעולם לא הופסקה אך היא נעשתה לפי רצונם הטוב של המורים: "כעת הכל מסודר, וברגע שתגיע הנחייה מהסתדרות המורים וממנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל יחזרו המורים ללמד בצורה רשמית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הכי משתלם להיות מורה

    שכר מובטח 365 יום בשנה עד הפנסיה
    פר שעה ביחס לנוכחות הם משתכרים הכי הרבה במשק.

  2. ציפי

    חחח הכי מצחיק שהם גם יוצאים פנסיה מוקדמת וכולם מרחמים עליהם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר