בניין אגף החינוך של עיריית חיפה (צילום: קובי פאר)
בניין אגף החינוך של עיריית חיפה (צילום: קובי פאר)

אגף החינוך בעירייה יסייע לתיכוניסטים בבחינות הבגרות

לאחר שמשרד החינוך הודיע כי בחינות הבגרות יתקיימו כסדרן פעל אגף החינוך בעיריית חיפה באמצעות חברת אינטל לספק מחשבים לתלמידים שאין להם מחשב בבית. כמו כן, כ-100 מורים החלו לתת שיעורי תגבור לתלמידים במתכונת של למידה כיתתית, קבוצתית ופרטנית

פורסם בתאריך: 31.3.20 15:45

בעקבות הודעת משרד החינוך כי בחינות הבגרות ייערכו כסדרן, מערכת החינוך העירונית בחיפה נערכת לסייע לתלמידי העיר לעבור את בחינת הבגרות בהצלחה.

משרד החינוך הודיע כי למרות הסגר שנכפה על הציבור במסגרת המאבק בנגיף הקורונה וביטול הלימודים, בחינות הבגרות יתקיימו בחודשים מאי (במקצועות הבחירה), יוני ויולי (מקצועות החובה). מהעירייה נמסר כי עם קבלת ההודעה על מועדי בחינות הבגרות, מערכת החינוך העירונית החלה לבדוק לכמה מתלמידי כיתות י"א וי"ב בחיפה אין מחשב בבית – דבר שמגביל את יכולתם להתחבר לתוכניות הלמידה מרחוק ולהתכונן לבחינות. בשל כך פנה אגף החינוך בעירייה לחברת אינטל, שפועלת איתו בקשר הדוק, וזו גייסה באמצעות עמותת תפו"ח לשוויון טכנולוגי עשרות מחשבים שהועברו לבתי התלמידים.

 

 

כמו כן הודיעה העירייה שיותר מ-100 מורים מקצועיים, עובדי עיריית חיפה, החלו לתת שיעורי תגבור לתלמידים במתכונת של למידה כיתתית, קבוצתית ופרטנית, ותלמידים הזקוקים לתגבור נוסף יקבלו בקרוב סיוע של מורה פרטי מסטודנטים מתנדבים מהטכניון ובוגרי מערכת החינוך העירונית. המורים, מסבירים בעירייה, מקיימים שיחות אישיות עם כל תלמיד ובודקים היכן הוא עומד ביחס לחומר שנדרש לבחינה. בהתאם לכך נבנות תוכניות של סיכומי שיעור, תגבורים לימודיים, דפי תרגול באתרים שונים, מתכונות של למידה מרחוק ומבחנים בעל פה.

מהעירייה נמסר עוד שמאז הפסקת הלימודים התקבלו בשירות הפסיכולוגי של עיריית חיפה יותר מ-800 פניות מתלמידים ומהורים שזקוקים לתמיכה רגשית. מעבר לכך, קציני הביקור הסדיר ורכזי ההעצמה של אגף החינוך מלווים 2,450 תלמידים בסיכון וילדי פנימיות שחזרו לביתם בתקופה זו. היעד שהוצב באגף החינוך הוא שכל תלמיד יקבל את המעטפת הרחבה ואת הסיוע הטוב ביותר בכל הפרמטרים – הלימודיים, הרגשיים והטכניים – שיאפשרו לו להצליח בבחינות הבגרות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר