תלמידי ישיבה (צילום: גיל כהן מגן)
תלמידי ישיבה (צילום: גיל כהן מגן)

העירייה תחלק ספרי מסכת לתלמידי ישיבות

עיריית חיפה תעניק ספרי מסכת לתלמידי הישיבות בעיר, שהלימודים בהן הופסקו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. חבר מועצת העיר הרב מנחם קפלן: "אנחנו גאים להיות שותפים, אפילו בצורה סמלית, בחזרתם של תלמידי הישיבות ללימודים ובשמירה על כללי משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 1.5.20 07:56

עיריית חיפה תעניק ספרי מסכת לתלמידי הישיבות בעיר, שהלימודים בהן הופסקו בשל ההנחיות משרד הבריאות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. חלוקת הספרים תתבצע בהתאם לרישום טלפוני ותוך התחייבות של התלמיד ל-20 שעות למידה שבועיות לפחות.

בהודעה שפרסם חבר מועצת העיר הרב מנחם קפלן מסיעת דגל לתושב, אשר משמש מחזיק תיק התרבות התורנית בעירייה, לתלמידי הישיבות נכתב כי "עקב המצב שבו לא ניתן לחזור לישיבות הקדושות כאשר בני הישיבות הוגים בלימוד התורה מהבית, נרתמת עיריית חיפה ליטול חלק במשימה ולהעניק לכל בחור מספרי המסכת הנלמדת (קובץ מפרשים וכו)". יצוין כי מפאת חוסר זמן יתבצע הרישום לחלוקת הספרים עד ליום שני.

 

 

קפלן: "הציבור החרדי בחיפה, כמו הציבור הכללי, נשמע להוראות משרד הבריאות ולא פתח עדיין את מוסדות הלימוד. העירייה היא לעזר בדרכים שונות כמו רכישת מחשבים לתלמידים. מאות תלמידים, שלרובם אין חיבור לרשת ולחלקם אין אפילו מחשב בביתם מתחילים בימים אלו 'שגרת לימודים' דרך הטלפון, ואין להם ספרי לימוד מתאימים. אנחנו גאים להיות שותפים, אפילו בצורה סמלית, בחזרתם ללימודים ובשמירה על כללי משרד הבריאות".

 

הרב מנחם קפלן (צילום: בועז כהן)

הרב מנחם קפלן (צילום: בועז כהן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עדיף לתת להם מחשבים שיעזרו להם לפתוח את העיניים.

  2. יומי

    שיחלקו להם ספרי מטמטיקה ואנגלית וכן מחשבים שייצאו מהבורות שלהם ויפרנסו את עצמם ! ככה כל החיים הם יהיו נטל על הציבור החילוני שעובד משלם מיסים ומשרת !

  3. חיפאי

    ככה זה כשהחילונים לא הולכים להצביע באותם מימדים של החרדים. אם מספיק חילונים היו מצביעים אז המפלגות החרדיות וחד"ש לא היו נכנסים למועצת העיר. ככה זה כשכולם אפתיים ויודעים רק להתלונן.

  4. החרדים לא פחות מכולם רוצים לעבוד

    מקומות עבודה עבור חרדים או עם רוב חרדי זוכים לביקוש אדיר גם בעבודות "פשוטות".
    הבעיה שרוצים שהם יעבדו עם אנשים ונשים מממגזרים שונים ווזה לא יקרה.
    חבל שהנציגים שלהם בממשלות נכשלים ובקושי יוזמים ומקימים מפעלים ומקומות עבודה יעודיים עבורם כי יכול לקצור הצלחות אדירות בתעסוקה שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר