ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)
ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)

משרד החינוך: תלמידי א'-ג' בחיפה יחזרו ללימודים ביום ראשון

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל הודיע כי תלמידי כיתות א'-ג' ותלמידי החינוך המיוחד בחיפה יחזרו ללימודים ביום ראשון, תלמידי כיתות י"א ו-י"ב יחזרו ללימודים באופן הדרגתי בשבוע הבא, וגני הילדים יחזרו לפעול ביום ראשון, 10 במאי. כיתות ד'-י' ישובו ללמוד לא יאוחר מ-1 ביוני

פורסם בתאריך: 1.5.20 18:44

תלמידי כיתות א'-ג' ותלמידי החינוך המיוחד בחיפה יחזרו ללימודים ביום ראשון – כך הודיע מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל למפקחי המחוז. לדבריו, ביום ראשון תחל ההתארגנות לקראת קליטתם בשבוע הבא של תלמידי כיתות י"א ו-י"ב שיחזרו ללימודים באופן הדרגתי, "וזאת לאחר פרסום מתווה חזרה של החינוך העל יסודי. החזרה תתאפשר רק לאחר אישור הפיקוח את מנהלי מוסדות החינוך".

על חזרתו של הנוער בסיכון ללימודים אמר הראל כי הנושא יסוכם בנפרד, וכמו כן תימשך ההיערכות לקליטתם של ילדי הגנים בגילאים 6-3. לפי הנחיות משרד החינוך, הלימודים בגני הילדים יחודשו רק יום ראשון, 10 במאי.

 

 

לגבי כיתות ד'-י' אומר הראל: "היעד לחזרתם הוא במהלך חודש מאי ולא יאוחר מ-1 ביוני. בזמן זה נתחיל את ההיערכות ונשלים את כל ההכנות לכך. אנו בעיצומו של אירוע חירום מתגלגל שמחייב אותנו גמישות ויצירתיות ניהולית ויכולת להפעיל מערכות מורכבות בתנאים שלא הכרנו מעולם".

הראל ניצל את ההזדמנות להודות למפקחים ולצוותי החינוך בכל שכבות הגיל ובכל המסגרות, "שעשו עבודה יוצאת מן הכלל מאז פרוץ משבר הקורונה, ורבים מהם נרגשים כעת לקראת פגישה מחודשת, פנים מול פנים, עם תלמידיהם, לצד המשך מתן שירותי הלמידה מרחוק".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר