בית הספר נאות פרס, היום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בית הספר נאות פרס, היום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

תלמידי כיתות א'-ג' בחיפה חזרו ללימודים

מעיריית חיפה נמסר כי שיעור נוכחות גבוה של תלמידים נרשם הבוקר בבתי הספר היסודיים עם חזרתם ללימודים של תלמידי כיתות א'-ג'. היום נפתח בהסבר לתלמידים על אורחות חיים מותאמים לקורונה ועל החשיבות בשמירה על כללי התנהגות והיגיינה

פורסם בתאריך: 5.5.20 08:27

שיעור נוכחות גבוה של תלמידים נרשם הבוקר (שלישי) בבתי הספר היסודיים בחיפה שאליהם שבו ללמוד תלמידי כיתות א'-ג' – כך נמסר מעיריית חיפה. יצוין כי בשכבות הגיל הללו רשומים בעיר 10,798 תלמידים.

עוד נמסר מהעירייה כי לחזרת התלמידים לספסל הלימודים קדמה היערכות נרחבת של אגף החינוך, שפעל ביחד עם הנהלות בתי הספר להכנת מוסדות החינוך לפי הסטנדרטים הנדרשים. במסגרת זו תגבר מינהל החינוך את מערך המנקות בבתי הספר וחוטאו שולחנות הלימוד, הכיסאות, הידיות ותאי השירותים. כמו כן סומנו הכניסות לבתי הספר במרווחים של שני מטר על מנת לאפשר קליטה מסודרת של התלמידים, הוגדרו אזורי המתנה לתלמידים שהגיעו ללא הצהרת בריאות, ונקבעה חלוקה חדשה של כיתות הלימוד באופן שיאפשר לקיים את השיעורים במתכונת של קפסולות עם עד 17 תלמידים בכל כיתה.

יום הלימודים נפתח בהסבר לתלמידים על אורחות חיים מותאמים לקורונה ועל החשיבות בשמירה על כללי התנהגות והיגיינה – שטיפת ידיים לפני ואחרי האוכל ולאחר כל יציאה מהכיתה, שמירת מרחק, כניסה ויציאה הדרגתיות אל בית הספר וממנו, ואיסור כניסת ההורים למתחם בית הספר.

 

חזרה ללימודים בבית הספר נאות פרס (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

חזרה ללימודים בבית הספר נאות פרס (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר