גן דנאית בחיפה (צילום: דוברות מחוז חיפה במשרד החינוך)
גן דנאית בחיפה (צילום: דוברות מחוז חיפה במשרד החינוך)

גני הילדים בחיפה ובקריות שבו לפעילות חלקית

בהתאם למתווה שקבע משרד הבריאות ולמורת רוחם של ההורים, הגנים מפוצלים לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה לומדת שלושה ימים בשבוע, כך שמספר הילדים שלומדים בכל יום בגן לא עולה על 18. נוסף על כך, הפעילות מתבצעת בשתי קבוצות של תשעה ילדים כל אחת

פורסם בתאריך: 10.5.20 11:51

גני הילדים בחיפה ובקריות נפתחו הבוקר (ראשון) לאחר כחודשיים של הפסקת הפעילות בעקבות מגיפת הקורונה. בהתאם למתווה החזרה שקבע משרד הבריאות ולמורת רוחם של ההורים, הגנים מפוצלים לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה לומדת שלושה ימים בשבוע – קבוצה אחת בימים ראשון-שלישי וקבוצה אחרת בימים רביעי-שישי – כך שמספר הילדים שלומדים בכל יום בגן לא עולה על 18, והפעילות מתבצעת בשתי קבוצות של תשעה ילדים כל אחת.

במשרד החינוך המליצו לבצע סבבים בימים כדי לשמור על עקרון ההוגנות והשוויון בין ההורים, והוסיפו שבכל מקרה, השיבוצים צריכים להיעשות בשיתוף ובהתייעצות עם ההורים.

 

 

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "בשבוע החולף חזרו הגננות לגני הילדים כדי להיערך בהתאם למתווה שגובש. כחלק מההיערכות התבצעה חלוקה לקבוצות משנה ונקבע סדר יום חדש אשר מותאם לצו השעה ולכללי הבריאות החדשים. הכניסה לגנים מותרת אך ורק לצוותים ולתלמידים, וזאת לאחר חתימה על הצהרות בריאות כנדרש. פתיחת הגנים במחוז היא צעד נוסף ומשמעותי בחזרה של מערכת החינוך לשגרה בעת הזו".

בהודעה לגננות הודה הראל לגננות ולצוות התומך בגנים על עבודתם ועל עשייתם החינוכית למען הילדים ואיחל להם הצלחה. "אני מאמין בכם וסומך עליכם", סיים הראל את הודעתו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר