אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

האוניברסיטה: הצהרת בריאות יומית באפליקציה ייעודית

לשכת הדיקן באוניברסיטת חיפה הודיעה כי הסטודנטים וחברי הסגל באוניברסיטת חיפה שיבקשו להיכנס לתחומיה ימלאו הצהרת בריאות יומית באמצעות אפליקציה שפותחה על ידי אגף המחשוב באוניברסיטה, ויציגו אותה למאבטח בכניסה למוסד

פורסם בתאריך: 13.5.20 09:34

הסטודנטים וחברי הסגל באוניברסיטת חיפה שיבקשו להיכנס לתחומי המוסד ימלאו הצהרת בריאות יומית באמצעות אפליקציה – כך הודיעה לשכת דיקן האוניברסיטה. הצהרת הבריאות נדרשת מכל עובד, סטודנט ואורח במסגרת התו הסגול. האפליקציה פותחה על ידי אגף המחשוב באוניברסיטה במטרה להקל על המגיעים לקמפוס ולשמור על סביבה ירוקה יותר. את ההצהרה נדרשים הבאים בשערי האוניברסיטה להציג למאבטח.

את האפליקציה שנקראת "אוניברסיטת חיפה" יש להוריד מחנות האפליקציות, ולאחר הכניסה אליה יש לבחור סטטוס – סטודנט, סגל מינהלי, סגל אקדמי או אורח – ולהקליד את מספר תעודת הזהות ואת סיסמת ה-SSO (הסיסמה שבאמצעותה נכנסים חברי הסגל והסטודנטים לפורטסל הסגל ול-moodle).

 

 

בהצהרה מתבקשים המשתמשים לאשר כי "אני מצהיר/ה כי ערכתי היום בדיקת למדידת חום גוף, שבה נמצא כי חום גופי אינו עולה על 38 מעלות צלזיוס ולא היה לי חום בשבוע האחרון; אני מצהיר/ה כי אינני משתעל/ת וכי אין לי קשיים בנשימה; אני מצהיר/ה כי לא הייתי במגע קרוב עם חולה קורונה בשבועיים האחרונים".

עם ההגעה לאוניברסיטה, באמצעות לחיצה על כפתור "הצג אישור" תופיע הצהרת הבריאות שאותה יש להציג למאבטח בכניסה.

מהאוניברסיטה נמסר כי ניתן בימים הקרובים ניתן יהיה להשתמש בטופס הצהרה ידני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר