רכב הסעות לבעלי מוגבלויות
רכב הסעות לבעלי מוגבלויות

ההסעות של החינוך המיוחד יחודשו ביום שלישי

הורים לילדי החינוך המיוחד בחיפה קיבלו הודעות ממלוות הסעה על חזרתן של ההסעות ביום שלישי בבוקר. למרות שעיריית חיפה היא האחראית להסעות, ההודעות לא נשלחו על ידי גורם רשמי בעירייה. אב לתלמיד בחינוך המיוחד: "אני שמח מאוד שהעירייה התעשתה. נחכה ונראה איך יתבצעו ההסעות, אם בכלל"

פורסם בתאריך: 17.5.20 11:31

הורים לילדים שלומדים בבתי הספר של החינוך המיוחד בחיפה קיבלו היום (ראשון) הודעות ממלוות הסעה על חזרתן של ההסעות ביום שלישי בבוקר. יצוין כי למרות שעיריית חיפה היא זו שאחראית על ההסעות, את ההודעות להורים שלחו המלוות ולא גורם רשמי בעירייה.

בשום שישי הודיע משרד החינוך על סיכום עם משרד הבריאות ולפיו ההסעות של התלמידים אל מוסדות החינוך, לא רק במסגרות החינוך המיוחד, יתבצעו במתכונת מלאה "תוך שמירה על כללי הזהירות וההיגיינה". עוד נכתב בהודעתו של המשרד כי "ההסעות יוכלו לפעול החל מיום ראשון (היום), כאשר החזרה תיעשה באופן הדרגתי בהתאם להיערכות של כל רשות".

 

 

כמו כן הודגש כי תהיה שמירה על קבוצות קבועות בהסעות: "התלמידים ישתייכו לאותה קבוצה ולא יתערבבו עם קבוצה אחרת. תהיה מלווה בעלייה להסעה בשעות הבוקר, והיא תוודא שאין התקהלות וצפיפות של תלמידים בעלייה לאוטובוס ושהתלמידים עוטים מסיכות. המושב שליד הנהג יהיה פנוי ולא יישבו בו תלמידים".

אב לתלמיד בחינוך המיוחד בחיפה: "אני שמח מאוד שהעירייה התעשתה, ולאחר שבועות ארוכים שבהם פעל החינוך המיוחד בארץ, גם ההסעות חזרו. לצערי, היו ימים שבהם הילד שלנו נשאר בבית כי לא היה מי שייקח אותו לבית הספר ויחזיר אותו שם, והיו פעמים שבהן עשיתי זאת על חשבוני. עכשיו נחכה ליום שלישי ונראה איך יתבצעו ההסעות, אם בכלל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר