הצהרון של הגנים גלבוע והלוטם (צילום: שושן מנולה)
הצהרון של הגנים גלבוע והלוטם (צילום: שושן מנולה)

שני צהרונים, הודעה אחת, מציאות שונה

ההורים לילדים בצהרון של הגנים גלבוע והלוטם ברמת התשבי קיבלו הודעה מיחידת הצהרונים כי הצהרון מושבת בגלל הנחיות משרד הבריאות. ההורים לילדים בצהרון של הגנים אגמון ונחשון בקרית חיים קיבלו את אתה ההודעה. אז מדוע אישרה עיריית חיפה להפעיל את הצהרון בקרית חיים אך לא את זה ברמת התשבי?

פורסם בתאריך: 19.5.20 20:00

עשרות הורים לילדים בצהרון של הגנים גלבוע והלוטם בשכונת רמת התשבי קיבלו היום (שלישי) הודעת ווטסאפ מיחידת הצהרונים העירונית כי הצהרון שבו לומדים ילדיהם מושבת בגלל הנחיות משרד הבריאות. אתמול קיבלו הורים לילדים בצהרון של הגנים אגמון ונחשון בקרית חיים הודעה זהה לחלוטין, אך בעקבות לחץ שהפעילו אישרה עיריית חיפה את פתיחתו של הצהרון.

ההורים ברמת התשבי אינם מבינים מדוע ילדיהם מופלים לרעה. לטענתם, "אם יש הנחייה של משרד הבריאות, הרי שהיא תקפה לכל הצהרונים, אז כיצד מתירים הפעלת צהרון בשכונה אחת בעיר בעוד שבשכונה אחרת אוסרים זאת?".

בהודעה שנשלחה להורי הילדים ברמת התשבי ובקרית חיים נכתב: "על פי הנחיית משרד הבריאות לא ניתן לאחד ילדים מגנים סמוכים. אי לכך הצהרון בגן לא יפעל כל עוד ההנחיות לא ישתנו. עם חזרה לשגרה כפי שהיתה לפני מתכונת הקורונה, ילדך יוכל להשתלב בצהרון. יתקיים קיזוז כספי בגין הימים שבהם לא השתתפתם בצהרון".

בעקבות ההודעה שלחו הורים לילדים בצהרון אגמון ונחשון מכתב לעירייה שבו נכתב: "כל הגנים חזרו לשגרה מלאה, ומשפחות ששמו את מבטחן בעירייה קיבלו מענה שעכשיו הן יכולות להסתדר בעצמן עד להודעה חדשה. אנחנו לא מבינים איך נוכל להתארגן ולמצוא פתרון לאחר תקופה של יותר מחודשיים שבה נגיף הקורונה פגע בכולנו. סמכנו על המערכת שתדאג לכל הילדים, והיה ראוי לתת פתרון הולם".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמרו ההורים מקרית חיים כי זמן קצר לאחר שהמכתב ששלחו התקבל בעירייה אושרה פתיחת הצהרון.

 

 

אב לילד בצהרון ברמת התשבי: "בצהרון שלנו לומדים כ-20 ילדים בחטיבות גיל שונות. נראה לנו שהסיבה לכך שהצהרון לא נפתח היא תקציבית כי לפי הנחיות משרד הבריאות, כל חטיבת גיל תפעל לחוד עם שתי סייעות. אנחנו לא מבינים – אם הממשלה הודיעה שהיא מעבירה תקציב לסייעות, אז למה לא משתמשים בו?".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה רגישה ומודעת לצורכיהם של ההורים והילדים ופועלת להחזרת הצהרונים בהתאם להנחיות המשתנות של משרד החינוך ומשרד הבריאות ששונו גם הלילה. אגף החינוך ימשיך לפעול באופן מסודר להחזרה מהירה ככל הניתן של כל הצהרונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך בנושא".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בני

    כך נראית מערכת החינוך שהעומדת בראשה היא פוליטיקאית מזגזגת וחסרת חוט שדרה. סיגל ציוני עסוקה בליקוק התחת של העבריינית המורשעת ולא עושה דבר מלבד ראיונות שבהם היא מאדירה את גבירתה. הציבור החיפאי נגעל משתי המטונפות ומהמשופם שמפעיל אותן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר