מתקן מים (צילום: אורן אביב)
מתקן מים (צילום: אורן אביב)

בחום הכבד: ילדי גן נותרו ללא מים

עשרות ילדים בגן איריס בקרית חיים נשארו ללא מים בגן מכיוון שמתקן המים התקלקל כבר לפני שבועיים ועדיין לא תוקן או הוחלף. לטענתם של ההורים, במחלקה לחינוך קדם יסודי נאמר להם כי עיריית חיפה לא חידשה את הביטוח על מתקני המים בגנים, והוצע להם שמנהלות הגנים ירכשו מים מתקציב הגן

פורסם בתאריך: 20.5.20 13:20

עשרות ילדים בני 5 בגן איריס בקרית חיים נשארו ללא מים בגן מכיוון שמתקן המים התקלקל כבר לפני שבועיים ועדיין לא תוקן או הוחלף. במקום פועל גם צהרון עד לשעה 17:00, כך שלאורך רוב שעות היום הילדים שוהים במקום ללא מים. ההורים פנו למחלקה לפניות הציבור בעיריית חיפה בבקשה לטיפול דחוף לנוכח גל החום הכבד, אך עד כה הנושא לא טופל.

לטענתם של ההורים, בבירור שהם ערכו עם המחלקה לחינוך קדם יסודי בעירייה נאמר להם כי העירייה לא חידשה את הביטוח על מתקני המים בגנים, ולכן ההצעה היא שמנהלות הגנים ירכשו מים מתקציב הגן לטובת הילדים. מבירור נוסף שערכו ההורים, הפעם עם חבריהם שילדיהם לומדים בגנים אחרים בסביבה, עולה שבעיה דומה קיימת גם בגן כנרת בקרית חיים ובגן פאר בקרית שמואל, ושגם בהם ממתינים ההורים לפתרון.

 

 

אם לילד בגן איריס: "עשרות ילדים בגן נמצאים בסכנת התייבשות. גן איריס הוא לא חלק מאשכול גנים, כך שאי אפשר להיעזר במים מגן אחר. בלית ברירה אנחנו ההורים מציידים את הילדים במים, אבל יש גבול עד כמה ההורים יכולים להוציא מדי יום על שישיית בקבוקים. זה מצב לא נורמלי. אם ילד מסיים את המים שהוא מביא מהבית, מה הוא יכול לעשות בחום כזה? איך בעירייה לא נערכו לטפל בדבר אלמנטרי כמו מים? בגלל ביורוקרטיה של חידוש ביטוח צריכים עשרות ילדים לסבול? מים הם לא משחק".

מה עם האפשרות שמציעה העירייה שמנהלת הגן תקנה מים מתקציב הגן?

"עם כל הכספים שאנחנו משלמים עבור הלימודים בגן אנחנו גם צריכים לסבסד את העירייה? מה אנחנו, רוטשילד? שהעירייה תחלק שישיות מים בגנים כפי שהיא עושה בזמן חירום".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה הנחתה את הגננות בכל גני הילדים לרכוש מים מינרליים בכמות שתhתן מענה מלא לכל ילדי הגן בכל שעות הפעילות. לפי הנחיות משרד החינוך, בשל מגיפת הקורונה מתקני מים אינם מומלצים לשימוש, ועל ההורים לשלוח את ילדיהם עם בקבוק מים אישי וזה ממולא על ידי הגננות שהונחו לוודא כי הילדים אכן שותים כנדרש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. איפה מחזיקת תיק החינוך ?

    האמא של כל הילדים…. כנראה שילדי ורדיה שווים יותר מילדי קרית חיים

  2. ערן

    בזמן שמחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני, פוליטיקאית מהזן הנמוך ביותר שכל קשר בינה לבין חינוך הוא מקרי בהחלט, מלקקת את התחת של העבריינית המורשעת, מערכת החינוך בחיפה קורסת. העיקר שיש כסף למקורביה של העבריינית במינהלת שחיתות 2030 ולג'ובים לחברים של נחשון צוק האפס ברשות הים המומצאת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אצלנו בגן ורד בורדיה חיפה המזגו התקלקל ולמרות בקשות חוזרות ונשנות של הצוות, טרם הגיעו לתקן. בחום הכבד הזה לא סביר.

  4. חיפה הכי יפה

    סליחה על השאלה.
    מים מהברז אינם ראויים לשתייה? (אפשר למלא בקבוקים לשים במקרר עד שהמכשיר יתוקן).
    כי כשאני הייתי בגן עוד לא המציאו תמי 4

  5. ס.ס.

    רק מי שמלקקת למנהלת נבחרת לעובדת מצטיינת, למרות שגונבת אוכל פחחחחחחח

  6. אולי תקחו משם אחד

    אני בטוח שבמשרדי העירייה יש תמי 4 בכל מטבחון..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר