פרופ' רון רובין (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
פרופ' רון רובין (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

חדש באוניברסיטת חיפה: קו פתוח לנשיא

בצעד לא שגרתי פתחה אוניברסיטת חיפה ערוץ תקשורת ישיר עם נשיא המוסד פרופ' רון רובין במטרה לאפשר לסטודנטים לשתף אותו בעניינים אישיים שמטרידים אותם. וגם: באוניברסיטה ערוכים להחזרת הפעילות בקמפוס בהדרגה לפי תקן התו הסגול

פורסם בתאריך: 21.5.20 12:15

אוניברסיטת חיפה מציעה לסטודנטים שלומדים בה לשוחח ישירות עם נשיא המוסד האקדמי פרופ' רון רובין ולשתף אותו בעניינים אישיים שמטרידים אותם. הקו נפתח בעקבות משבר הקורונה, ובהודעה לסטודנטים על קיומו נכתב: "מעוניינים לשתף את נשיא האוניברסיטה באתגרים או במצוקות שלכם או להציע הארות והצעות לשיפור? פנו אליו ישירות".

לפי ההנחיות ניתן להשאיר לנשיא הודעת ווטסאפ קצרה במספר העסקי שלו בטלפון 04-82409816 עם נושא השיחה המבוקשת או באמצעות אפליקציית זום במסגרת פגישה בסגנון דלת פתוחה שמתנהלת מדי יום בשעות 18:00-17:00, וכדי לקבל הרשאה להשתתף במפגש בזום יש לשלוח בקשה מראש לדואר האלקטרוני של רובין בכתובת [email protected].

יצוין כי שיחה באופן בלתי אמצעי עם נשיא מוסד להשכלה גבוהה היא מהלך שאינו מקובל בעולם האקדמי, ובאוניברסיטה מציינים כי סטודנטים כבר מתקשרים ומשוחחים עם רובין בנושאים אישיים.

 

 

בתוך כך, המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) פרסמה לאחרונה מתווה להחזרת הפעילות בקמפוסים בהדרגה לפי תקן התו הסגול לקבלת קהל ולהעסקת עובדים. במסגרת זו כבר ניתן להפעיל בקמפוס מעבדות, לקיים סדנאות והתנסויות מעשיות, לפקוד את הספריות ולקיים שיעורים בקמפוס בקבוצות קטנות לצורך תגבור והשלמת פערים במקרים חריגים וחיוניים. נוסף על כך החלו להיערך בחינות באוניברסיטה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קיריל קארטניק

    שלחתי מייל לנשיא האוניברסיטה אבל לצערי אף אחד לא מתייחס אליי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר