משרד החינוך בירושלים (צילום: אמיל סלמן, ג'יני)
משרד החינוך בירושלים (צילום: אמיל סלמן, ג'יני)

הלימודים בחיפה ובקריות יימשכו כסדרם. בינתיים

לאחר שהתברר כי במוסדות החינוך במחוז חיפה, הכולל בין השאר את חיפה ואת הקריות, אין חולי קורונה פעילים בקרב עובדי ההוראה והתלמידים, אישר משרד החינוך למחוז להמשיך ולפעול כבשגרה בכפוף להנחיות

פורסם בתאריך: 30.5.20 19:48

משרד החינוך החליט היום (שבת) כי הלימודים במחוז חיפה יימשכו כסדרם עד להודעה חדשה – כך נמסר ממשרד החינוך במחוז.

בימים האחרונים נרשמה עלייה מדאיגה בשיעורי התחלואה בנגיף הקורונה, ובמשרד החינוך התייעצו עם משרד הבריאות אם להשבית שוב את בתי הספר התיכוניים. משרד החינוך בראשותו של שר החינוך החדש יואב גלנט ומנכ"ל משרדו שמואל אבואב בחנו את שיעור התחלואה במערכת החינוך בארץ ומצאו כי בכל המערכת – עובדי הוראה ותלמידים – יש 137 חולים מאומתים פעילים, ש-103 מהם הם מבית הספר התיכון הגימנסיה בירושלים. שאר החולים מפוזרים בכל רחבי הארץ ומספרם בכל יישוב הוא נמוך מאוד.

 

 

יצוין כי בבדיקה שנערכה התגלה כי במוסדות החינוך במחוז חיפה, הכולל בין השאר את חיפה ואת הקריות, אין חולי קורונה כלל, ולפיכך אושר למחוז להמשיך ולפעול כבשגרה בכפוף להנחיות מסמך אורחות חיים המעודכן. עוד נקבע שמשרד החינוך ימשיך בבדיקה שוטפת אחר המתרחש במערכת על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית לצורך קבלת החלטות.

מנהל המחוז ד"ר סער הראל: "אנו נמצאים כרגע בשגרה חדשה שדורשת הסתגלות מחודשת להגבלות שנכפות עלינו. החזרה לשגרה מחדדת לנו דילמות והתלבטויות שחלקן כבר היו קודם וחלקן התחדדו עתה. כולנו נמצאים בציפייה גדולה לחזרה לשגרה שהורגלנו אליה, וכל צעד לעבר השינוי המיוחל מקדם אותנו אליה. עם זאת, כל הזמן יש להמשיך ולהחזיק את ההגבלות ואת ההנחיות שעדיין תקפות. על מנהלי מוסדות החינוך ועל צוותי החינוך להמשיך ולשמור בהקפדה על כללי הזהירות והמניעה בתוך כותלי בתי הספר, ובהם עטיית מסיכה, שמירה ככל שניתן על מרחק ושמירה על כללי ההיגיינה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יש חזירים בלשכת ראש העיר !! בדוק

    ראיתם ארץ נהדרת ,לא ? זה שיקוף המציאות החיפאית

  2. אנונימית

    מעניין איזו בדיקה עשו שהחליטו שאין חולים בחיפה והקריות?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר